شناسهٔ خبر: 28861589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فتاح:

ملت ایران از جنگ اقتصادی سربلند بیرون خواهد آمد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از یزد، پرویز فتاح صبح امروز، در جمع مدیران شهرستان خاتم، شرایط کنونی اقتصاد ایران را به دوران دفاع مقدس تشبیه و اظهار داشت: در این دوران به‌جای تزریق ناامیدی و یاس در بین مردم باید نشاط و امید را زنده نگه‌داریم و به دشمنان نشان دهیم که ما مرد روز‌های سخت هستیم.

وی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصاد کنونی کشور را تفکر و اقدام انقلابی دانست و تصریح کرد: بدون شک ملت بزرگ ایران از این جنگ اقتصادی سربلند و موفق بیرون خواهد آمد و دشمنان قسم‌خورده بار دیگر شکست خواهند خورد.

فتاح گفت: ایستادن پای علم انقلاب و ولایت وظیفه همگی ماست و باید در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

این مسئول بابیان اینکه کسانی که دل خود را به انقلاب و رهبری گره‌زده‌اند، با فضاسازی دشمن، نگران و ملتهب نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه‌ها تاکنون در برابر دشمنان ایستادگی کرده و پرچم انقلاب را بالا نگه‌داشته است.

رئیس کمیته امداد کل کشور در ادامه بابیان اینکه مستمری نیازمندان در سال گذشته بیش از سه برابر افزایش‌یافته است گفت: کمک‌های دیگری در قالب بسته‌های حمایتی به مددجویان این نهاد، بهزیستی و دیگر اقشار نیازمند تعلق خواهد گرفت.

فتاح بابیان اینکه در شهرستان خاتم درزمینهٔ وام خوداشتغالی و کمک خرید جهیزیه پشت نوبتی نداریم گفت: بر طبق آمار‌های ارائه‌شده در خاتم تاکنون به تمام مراجعین کنندگان وام‌های ضروری ارائه‌شده است و ان‌شاءالله از نیمه دوم سال به متقاضیان جهیزیه، خود کالا تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در شش‌ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه قبل، مردم یزد ۳۸ درصد بیشتر به نیازمندان کمک کردند گفت: در کل کشور به هر یتیم تحت پوشش ۲۲۵ هزار تومان ماهانه از سوی مردم کمک می‌شود که در یزد این میزان ۳۱۲ هزار تومان است.

رئیس کمیته امداد کل کشور بابیان اینکه ۷.۵ درصد از مردم خاتم تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: این آمار از متوسط کشوری بالاتر است.

نظر شما