شناسهٔ خبر: 28861248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

زهرا اینچه درگاهی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جوانان ایران در المپیک آرژانتین تاریخ‌سازی کردند/ آینده روشنی در انتظار ژیمناستیک کشورمان است

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: جوانان ما توانستند در المپیک آرژانتین تاریخ سازی کنند و با کسب مدال‌های خوش رنگ نشان دادند که ورزش ایران به توسعه و پیشرفت خوبی رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا اینچه درگاهی،رییس فدراسیون ژیمناستیک درباره عملکرد کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: کاروان ورزشی ایران توانست در این دوره از رقابت‌ها عملکرد درخشانی داشته باشد. در آرژانتین به مدال‌هایی رسیدیم که تاکنون نتوانسته بودیم به این امر مهم برسیم.

وی ادامه داد: ژیمناستیک ایران برای نخستین بار توانست به مدال برسد و تاریخ سازی کند. کسب مدال بهلول‌زاده نشان داد که ژیمناستیک ما در آینده بهتر خواهد شد. انتظارات از رشته ورزشی ژیمناستیک برای رقابت‌های المپیک  بیشتر می‌شود. امیدوارم با کسب سهمیه بتوانیم در این دوره از رقابت‌ها به نتایج خوبی برسیم.

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: جوانان ما توانستند در المپیک آرژانتین تاریخ سازی کنند و با کسب مدال‌های خوش رنگ نشان دادند که ورزش ایران به توسعه و پیشرفت خوبی رسیده است. آینده ورزش کشورمان در صحنه‌ های مختلف بین‌المللی با شگفتی‌سازی همراه خواهد بود.

نظر شما