شناسهٔ خبر: 28860919 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جورجینیو: برای چلسی با ساری نمی توان حد و مرزی در نظر گرفت؛ ژاوی و پیرلو الگوهای من هستند

محمد رضایی

هافبک سابق پارتنوپی روزهای درخشانی را با ساری، این بار در پیراهن آبی های لندن سپری می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جورجینیو پس از سه ماه حضور در لندن و کار کردن مجدد زیر نظر مائوریتزیو ساری به تمجید از این مربی پرداخت و اعلام کرد عاشق این شهر و باشگاه چلسی شده است.

جورجینیو در مصاحبه ای با مترو گفت:

مائوریتزیو ساری فوق العاده است؛ اینکه برای او بازی کنید بسیار خوشایند است. او اجازه می دهد شما آزادانه با توپ کار کنید و این چیزی است که هر فوتبالیستی می خواهد. با ساری لحظات سرگرم کننده ای را سپری می کنیم بنابراین می توانیم به سطوح بالاتری برسیم.

من می توانم پیشرفت کنم و قطعا هر بازیکنی باید به دنبال بهتر شدن باشد. این یک امتیاز بزرگ است که به چلسی بیایید و در کنار بقیه بازیکنان سرشناس این تیم بازی کنید. هر بازیکنی که در چلسی بازی می کند، نام بزرگی دارد. غیرممکن است که عاشق این فضا نشوید؛ من از زندگی در لندن و حضور در چلسی بسیار خوشحالم. لندن شهری است که از زندگی در آن لذت می برید؛ جاهای زیادی برای دیدن دارد و کارهای زیادی اینجا برای انجام دادن وجود دارد. فقط کمی نسبت به شهرهای قبلی که در آن زندگی کرده ام سردتر است اما این هم بخشی از زندگی است.

 

نقش من در ترکیب به نحوی است که به بازی تیم نظم می دهم؛ هم به مهاجمان و هم به مدافعان کمک می کنم. چلسی تیمی است که به دنبال پیروزی در همه بازی هاست؛ فرقی ندارد در کدام رقابت به میدان می رویم، ما می خواهیم در همه بازی ها به برد برسیم. اگر چنین تفکری وجود داشته باشد، نمی توان برای تیم حد و مرزی در نظر گرفت پس می توانیم به همه دستاوردهای ممکن برسیم. امیدوارم در پایان فصل افتخارات زیادی به دست آورده باشم.

پیرلو و ژاوی بازیکنانی هستند که همیشه سعی کرده ام سبک بازی آنها را در زمین پیاده کنم؛ این دو بازیکن در سطح دیگری بودند.

نظر شما