شناسهٔ خبر: 28860914 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ بازگشت

نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله و گاز اشک آور به شرکت کنندگان در سی امین جمعه راهپیمایی بزرگ بازگشت و شکستن محاصره در مرز نوار غزه حمله کردند.

صاحب‌خبر -

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در راهپیمایی برزگ بازگشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله و گاز اشک آور به شرکت کنندگان در سی امین جمعه راهپیمایی بزرگ بازگشت و شکستن محاصره در مرز نوار غزه حمله کردند.

با وجود تهدیدات مکرر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به غزه در صورت ادامه تظاهرات بازگشت، هزاران نفر در این تظاهرات شرکت کرده اند تا عزم خود برای ادامه این تظاهرات تا تحقق اهداف و و خواسته‌های آن از جمله شکستن محاصره و تاکید بر حق بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود را نشان دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی این هفته از ترس تشدید تنش و درگیری‌ها در نوار مرزی باریکه غزه به طور بی سابقه‌ای اقدام به استقرار تانک ها، خودرو‌های زرهی و نیرو‌های خود در مرز با غزه کرده است و چندین سامانه جدید گنبد آهنین را نیز در این منطقه نصب کرده است.

در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در تظاهرات بازگشت در مناطق مختلف نوار غزه، تا این لحظه ۱۳۰ نفر زخمی شدند که حال دو نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

با وجود تقویت استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف مرز‌های غزه و استقرار سیستم موشکی گنبد آهنین در اطراف این منطقه از ترس موشک‌های مقاومت، ملت فلسطین امروز نیز با قدرت هر چه بیشتر در سی امین راهپیمایی بازگشت مشارکت کردند.

از سوی دیگر صد‌ها فلسطینی همصدا با مردم غزه در شهر‌های مختلف کرانه‌باختری به خیابان‌ها آمدند تا مخالفت خود را با سیاست‌های اشغالگران صهیونیست فریاد بزنند.

گفتنی است از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت بزرگ در ۳۰ مارس گذشته تاکنون ۲۰۶ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۲۲ هزار نفر دیگر زخمی شدند که حال نزدیک به ۵۰۰ نفر از آنان وخیم است.

انتهای پیام/

شلیک گلوله اشغالگران صهیونیست به سمت تظاهرکنندگان راهپیمایی بازگشت

نظر شما