شناسهٔ خبر: 28860699 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امسال بحرانی‌ترین شرایط را پشت سر گذاشتیم

طیاری: تیم من مثل فیل است!/ برای بازی مقابل نفت تاکتیک خوبی داریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران گفت: ما ستاره‌هایی را برای فصل آماده کرده بودیم اما چون پول ندادند رفتند، امیدوارم هر جایی هستند از نظر فنی و مالی حمایت شوند.

صاحب‌خبر -

فرانک طیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر بسکتبال بانوان، اظهار داشت: ما امسال بحرانی‌ترین شرایط را پشت سر می‌گذاریم  چون پول نیست و هم اینکه ستاره‌هایی را که برای فصل آماده کرده بودیم با توجه به اینکه باشگاه پول نداد، رفتند. البته امیدوارم جایی بروند که هم حمایت فنی و مالی شوند و هم رشد کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که پس با ترکیب جدید در لیگ شرکت می‌کنید، عنوان کرد:  از بچه‌های سال گذشته سه نفر هستند که تجربه دارند اما سایر بازیکنان  جوان هستند این کار را برای ما سخت می‌کند. 50 درصد ترکیب تیم ما بازیکنان شرکتی هستند که الان در ترکیب 5 نفره 3 نفر شرکتی هستند خدا را شکر به این سطح رسیده‌اند که بتوانند بازی کنند.تیم من مثل فیل است، چه مرده باشد چه زنده قیمت آن به عاجش است. تیمی را که در دست بگیرم می‌تواند نمایش خوبی داشته باشد چون بسکتبال را می‌دانیم.

طیاری درباره حریفان تیمش در لیگ امسال خاطرنشان کرد: حریفان خوب هستند می‌دانم عباسی تیم خوبی بسته و یکی از بهترین بازیکنان ما امسال به این تیم پیوسته است نامینو هم تیم خوبی دارد، دانشگاه آزاد هم امسال سه از بازیکنان ما را گرفته است. امیدوارم که امسال بازی‌های خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی گاز تهران درباره نخستین بازی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان که روز سوم آبان برگزار می‌شود، یادآور شد: اسامی بازیکنان حریف را دیده‌ام، تیم خوبی دارد و می‌دانم بازیکنان بسیار خوبی را هم جذب کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی‌تان از این بازی چیست، گفت: نمی‌دانم شاید ما ببریم، امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.حریف بازیکنان تند و تیزی دارد ما هم تاکتیک خوبی دست‌مان است امیدوارم بتوانیم بازیکنان حریف را کنترل کنیم، ما هیچ وقت قولی برای سکو نمی‌دهیم، فقط می‌جنگیم که نتایج خوبی بگیریم.

طیاری درباره رفت و برگشت شدن لیگ امسال هم عنوان کرد: این اتفاق خیلی خوب است و حرفه‌ای به نظر می‌رسد.  از نظر خستگی و ریکاوری هم می‌تواند به بازیکن کمک کند.

انتهای پیام/ر

نظر شما