شناسهٔ خبر: 28860565 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اقتدار نيروهاي مسلح و اقتصاد شکوفا از ستون هاي امنيت هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اهواز – ايرنا – رئيس اداره امنيت ستاد کل نيروهاي مسلح با تاکيد بر اينکه امنيت بر چهار ستون استوار است گفت: نيروهاي مسلح، اقتصاد شکوفا و پايدار، مداراي قومي و مذهبي و بالابردن مقبوليت ساختار سياسي اين ستون ها را تشکيل مي دهند.

به گزارش ايرنا سردار عبدالله عراقي جمعه شب در آيين رونمايي از يادمان شهداي گمنام پارک کوي ملت و تجليل از خانواه هاي شهداي حادثه تروريستي اهواز اظهار داشت: نيروهاي مسلح اولين ستون است و امروز در اقتدار کامل هستند.
وي افزود: اتحاد و انسجام نيروهاي مسلح واقعا بي نظير است و دشمن از آن مي ترسد.
سردار عراقي اقتصاد شکوفا و پايدار را دومين ستون عنوان کرد و گفت: اين ستون مي تواند نيروهاي مسلح و همه مردم را پشتيباني کند و اگر اين اقتصاد شکوفا بر جامعه حاکم نشود ستون قدرت نظامي ما به تنهايي قادر نيست امنيت پايدار را ادامه دهد.
رئيس اداره امنيت ستاد کل نيروهاي مسلح بيان کرد: آمريکا با تحريم ها قصد دارد ما را در اين حوزه زمين گير کند اما با مبنا قرار دادن فرمايشات رهبرمعظم انقلاب از اين بحران با موفقيت عبور مي کنيم.
وي مداراي قومي و مذهبي و تحمل سليقه هاي مختلف در يک کشور و استان را از ديگر ستون هاي امنيت برشمرد و افزود: کشور ايران تنوع قومي، مذهبي و زباني دارد و دشمن به دنبال اين است که بين قوميت ها اختلاف ايجاد کند.
سردار عراقي بالابردن مقبوليت ساختار سياسي را چهارمين ستون امنيت عنوان کرد وادامه داد: تمام دنيا بسيج مي شود تا مردم را نسبت به اين انقلاب بدبين کنند اما حضور گسترده مردم در مراسم اربعين حسيني و يا 22 بهمن نشان دهنده مقبوليت ساختار سياسي است.
رئيس اداره امنيت ستاد کل نيروهاي مسلح به حادثه تروريستي اهواز در 31 شهريور ماه اشاره کرد و اظهار داشت: خبيثاني با پول وهابيت و ايدئولوژي وهابيت مردم بي گناه را به خاک و خون کشيدند و با خط دهي ايدئولوژيک استکبار جهاني کار مي کنند.
آيت الله عبدالکريم فرحاني نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري نيز دراين برنامه گفت: شما مردم ولايتمدار ميثاق بستيد و مردمي هستيد که در بدترين شرايط ايستاديد و مي ايستيد و طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب آمريکا ازملت ايران به سختي سيلي مي خورد.
مدير منطقه سه شهرداري اهواز نيز دراين برنامه به خبرنگار ايرنا گفت: در اين آيين پروژه 109 هزار متر مربع رو کش آسفالت در طول يک سال، بهسازي زمين هاي ورزشي و بهسازي و زيباسازي پارک ها در سطح منطقه سه به صورت نمادين به بهره برداري رسيد.
مجتبي يوسفي افزود: 50 ميليارد ريال براي پروژه آسفالت و چهار ميليارد ريال براي روشنايي پارک ها هزينه شد.
در اين آيين از خانواده سه شهيد حادثه تروريستي اهواز به نام هاي کمايي، عذاري و نريميسا از ساکنين منطقه سه شهرداري اهواز تجليل شد.
حمله تروريستي به رژه نيروهاي مسلح در اهواز، صبح شنبه 31 شهريورماه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهادت 24 و زخمي شدن 68 نفر از شهروندان شد که يک کودک چهارساله از جمله شهدا بود.
3004/6002
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما