شناسهٔ خبر: 28860293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

سلام ایران

صاحب‌خبر -
هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم

  تحریم کالای کره‌ای / پرویز نوری - زنجان: در خبرها خواندم که کره جنوبی قصد دارد واردات نفت خود را از ایران به صفر برساند. حالا درخواست من از مسئولان و مراجع تقلید این است که به‌صورت هماهنگ، واردات کالاهای کره‌ای را به کشور ممنوع و حرام اعلام کنند چون الان در تمام خانه‌های ما چند قلم کالای کره‌ای وجود دارد. وقتی آنها نفت ما را نمی‌خرند چرا ما باید کالاهای آنها را بخریم؟
  برخورد مناسب با آقایان زیباکلام و علی دایی / یک هموطن: از مراجع قضایی درخواست داریم که اینقدر آقایان زیباکلام و علی دایی را تحت فشار قرار ندهند. این افراد خدمات ارزنده‌ای در کشور و سایر کشورها انجام داده‌اند و مورد احترام و اقبال جهانی و مردم خود ما هستند. پس لازم است با این افراد با احترام برخورد شود.
  بسته حمایتی اقشار آسیب پذیر / سلیمان بلغار: اگر بسته حمایتی 600 هزار تومانی از طرف دولت برای اقشار فقیر و بی‌بضاعت جامعه در نظر گرفته نشده بود این قشر جامعه نابود می‌شد. امید است این بسته حمایتی برای تمام اقشار آسیب پذیر جامعه در نظر گرفته شود. به همین منظور از دولت محترم تشکر و قدردانی می‌کنیم.
  دولت برای راهکار اقتصادی حق‌الزحمه بدهد / یک مخاطب: مسئولان در رسانه‌ها اعلام کردند دولت می‌تواند ارائه راهکار از سوی مردم را در قبال پرداخت حق الزحمه انجام دهد تا همه مشتاق شوند و راهکار مناسب به دولت بدهند. با این کار حتی مخالفان هم انگیزه پیدا می‌کنند و به‌دنبال ارائه ایده و راهکار مناسب خواهند بود.

نظر شما