شناسهٔ خبر: 28860233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به دلیل وقوع گرد و غبار؛

مدارس ۱۱ شهر خوزستان شنبه در نوبت صبح تعطیل است

اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان، به دلیل وقوع گرد و غبار، فردا (شنبه ۲۸ مهر) مدارس ابتدایی ۱۱ شهر خوزستان را در نوبت صبح تعطیل اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، فردا (شنبه 28 مهر) به دلیل وقوع گرد و غبار مهدکودک ها و مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی 11 شهر استان در نوبت صبح تعطیل است.

 

بر اساس این گزارش فردا شهرهای اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه، شادگان، هندیجان، بندر ماهشهر و شهرهای تابعه در نوبت صبح تعطیل هستند.

 

به گفته کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، تنها مدارس ابتدایی این شهرستان ها تعطیل است و مدارس متوسطه اول و دوم، دانشگاه ها و ادارات طبق روال برقرار است.

 

اداره کل هواشناسی خوزستان، جمعه (27 مهر) در اطلاعیه ای از ورود یک سامانه باران زا از جمعه تا اوسط هفته جاری خبر داد که سبب افزایش ابر، بارش های رگباری پراکنده، رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در استان به ویژه در ارتفاعات شرقی و شمالی استان می شود که بیشترین شدت بارش طی اواسط یکشنبه تا اوایل سه شنبه است.

 

همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه انتظار وزش تندبادهای لحظه ای و ایجاد شرایط لازم برای برخاستن گرد و غبار محلی و کاهش دید افقی به ویژه در نیمه جنوبی، مرکزی و بخش هایی از غرب استان و بالا بودن رطوبت در این ایام مه یا مه رقیق صبحگاهی به ویژه در شهرهای ساحلی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

 

نظر شما