شناسهٔ خبر: 28860086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تاکید فتاح بر کمک به دولت

ایرنا نوشت : رئیس کمیته امداد امام (ره) با بیان اینکه نیازمند وحدت و کنار گذاشتن اختلاف‌های سیاسی هستیم، گفت: همه ما موظف هستیم به دولت روحانی کمک کنیم. سید‌پرویز فتاح روز پنج‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ابرکوه استان یزد با بیان اینکه کمیته امداد با هماهنگی دولت و مجلس کار می‌کند، ادامه داد: دولت روحانی، کمک رسانی به مجموعه زیر پوشش امداد را به سه برابر افزایش داده و ۱۰۰ درصد آن را هم پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته امداد امام (ره) همچنین گفت: سال گذشته افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع دولتی جذب و صرف پرداخت ۱۳۵ هزار فقره وام خوداشتغالی به مدجویان این نهاد شد. فتاح اظهار کرد: افزایش ۹۰ درصدی اعتبارات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال گذشته یک اقدام انقلابی بود که با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت محقق شد.

نظر جلیلی در مورد پشتیبانی از دولت

همچنین به گزارش «ایسنا» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر روندهای صحیحی در کشور وجود دارد، باید تایید و پشتیبانی شود ولو اینکه دولت روحانی آن را انجام دهد. سعید جلیلی روز پنج‌شنبه در پنجمین کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: برخی می‌گویند ما باید گوشه کاری را بگیریم. این خوب است؛ اما رهبر انقلاب فرمودند که ما نباید موازی‌کاری کنیم. کشور هزینه‌ها و بودجه‌هایی دارد. نباید بگوییم چون دولت ضعیف است ما برای خودمان کار جداگانه‌ای انجام دهیم. جلیلی با اشاره به مفهوم دولت سایه گفت: دولت سایه حزب و تشکیلات نیست؛ دولت سایه یک گفتمان است و ملک مطلق هیچ کسی هم نیست. این مساله نیازمند یک کار جبهه‌ای و تشکیلاتی فراگیر است.

نظر شما