شناسهٔ خبر: 28859951 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو گرندپری- منچستر؛

میرهاشم حسینی نقره گرفت، سجاد مردانی برنز/ برنامه روز دوم مشخص شد

در پایان روز نخست از رقابتهای گرندپری انگلستان تیم ملی کشورمان به یک نشان نقره و یک برنز دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره رقابتهای گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۸ صبح امروز با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۳ کشور در منچستر آغاز شد که از میان سه نماینده ایران در روز نخست، میرهاشم حسینی نقره گرفت، سجاد مردانی به نشان برنز دست یافت و ابوالفضل یعقوبی هم حذف شد. 

تیم اعزامی کشورمان در وزن ۶۸- کیلوگرم دو نماینده داشت. ابوالفضل یعقوبی پس از برتری ۲۲ بر ۸ مقابل «چمالیدیس» از یونان. ۲۴ بر ۱۶ باخت و حذف شد. میرهاشم حسینی دیگر نماینده ایران در این وزن  کار خود با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ مقابل «شوای ژائو» از چین آغاز کرد و سپس ۱۹ بر ۱۶ «سئوک بای کیم» از کره را شکست داد و با برتری ۳۰ بر ۲۷ مقابل «ابوغاش» از اردن و ۱۹ بر ۱۶ بر «برادلی سیندن» از انگلستان راهی دیدار نهایی شد.

حسینی برای کسب مدال طلا «دای هون لی» از کره جنوبی را پیش رو داشت که در پایان راند دوم به دلیل آسیب دیدگی از ادامه مبارزه انصراف داد و 11 بر7 بازنده و به نشان نقره دست پیدا کرد. 

سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم ابتدا ۱۶ بر ۱۱ «سزاریو» از برزیل را شکست داد و در ادامه «اسمائیل دویسبای» از قزاقستان را ۱۳ بر ۷ از پیش رو برداشت و با پیروزی ۸ بر ۴ مقابل «وردان گولس» از کرواسی به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله برابر ولادیسلاو لارین» از روسیه ۱۵ بر ۱۲ باخت و به نشان برنز دست پیدا کرد. 

برنامه روز دوم

فردا شنبه  ۲۸ مهرماه و در روز دوم مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور و فرازن عاشورزاده به مصاف ر قبای خود می روند. آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان ابتدا باید با «سرگیو سوزوکی» از ژاپن مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده روسیه و تایلند می رود.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در آن سوی جدول، در نخستین گام رو در روی «گاشیم مگمدوف» از آذربایجان قرار می‌گیرد و پس از آن باید با برنده اسپانیا و بلژیک دیدار کند.

این دوره از رقابتها تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت. 

نظر شما