شناسهٔ خبر: 28859671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنچلوتی: بازی با پاری سن ژرمن؟ فعلا به چیزی جز کسب سه امتیاز در دیدار با اودینزه فکر نمی کنم

محمد رضایی

کارلتو برخلاف ساری نمی خواهد در ناپولی یک تورنمنت را فدای دیگری کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در یکی از بازی های هفته نهم سری آ، ناپولی میهمان اودینزه است. ناپلی ها چند روز دیگر در لیگ قهرمانان اروپا در دیداری سرنوشت ساز باید به مصاف پاری سن ژرمن بروند اما کارلو آنچلوتی اعلام کرد بازی مقابل اودینزه به اندازه کافی سخت است که با تمام قوا به شهر اودینه سفر کند. با این حال او تایید کرد لورنتزو اینسینیه به دلیل مصدومیت در شهر ناپل خواهد ماند.

به نقل از کالچو مرکاتو، آنچلوتی گفت:

بازی آینده ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، انتخاب های من برای دیدار با اودینزه را تحت تاثیر قرار نمی دهد. یک بازی دشوار خارج از خانه در اودینه پیش روی ماست و اولویت با این دیدار است.

در مورد اینسینیه، مصدومیت او جدی نیست اما در ناپل می ماند تا روند ریکاوری اش را دنبال کند. لوپرتو و اوناس به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود. هدف اصلی من در این باشگاه این است که عملکرد خوبی داشته باشم. احساس خوبی در ناپولی دارم. قبلا هم این چیزها را بارها گفته ام. تاکنون عملکرد ناپولی رضایت بخش بوده است اما می خواهیم در آینده بهتر هم ظاهر شویم. 

بازی با پاری سن ژرمن؟ اول باید به اودینزه رسیدگی کنیم؛ پس از آن می توانیم به پاری سن ژرمن فکر کنیم. بابت سختی گروهمان در لیگ قهرمانان اروپا گلایه ای نداریم اما فعلا هدف اصلی ما کسب سه امتیاز در اودینه است.

نظر شما