شناسهٔ خبر: 28858783 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

حالت Platoon بازی PUBG این هفته منتشر نمی‌شود

به گفته‌ی استودیوی بلوهول (Bluehole) انتشار حالت جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با نام Platoon که قرار بود این هفته در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد، لغو شده است.

صاحب‌خبر -
حالت Platoon بازی PUBG این هفته منتشر نمی‌شود

به گفته‌ی استودیوی بلوهول (Bluehole) انتشار حالت جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با نام Platoon که قرار بود این هفته در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد، لغو شده است.

حالت جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با نام Platoon قرار بود این هفته منتشر شود. با این وجود استودیوی سازنده با انتشار پیامی در حساب توییتر خود اعلام کرده است که به دلیل یک ” مشکل اساسی” این حالت جدید منتشر نخواهد شد. استودیوی بلوهول تاکید کرده است که این حالت هفته‌ی آینده عرضه نمی‌شود ولی قطعا ” در آینده منتشر خواهد شد”.

این رویداد محدود قرار بود این هفته منتشر و تا یکشنبه ادامه داشته باشد. در مطلب منتشر شده از سوی این استودیو آمده است:

متاسفانه رویداد این هفته به دلیل یک مشکل اساسی لغو شده است. ما بابت ناراحتی و ناامیدی‌های ایجاد شده به دلیل این موضوع عضرخواهی می‌کنیم. رویداد حالت Platoon هفته‌ی آینده نیز منتشر نمی‌شود ولی در آینده منتشر خواهد شد.

این حالت جدید قرار بود در نقشه‌ی Erangel جربان داشته و به بازی‌بازان اجازه دهد در ۵ تیم ۱۰ نفره به رقابت بپردازند. اگرچه این اولین باری نیست که یک عنوان بتل رویال از تیم‌هایی متشکل از بیش از ۴ بازی‌باز پشتیبانی می‌کند ولی قطعا تجربه‌ی این حالت می‌تواند بسیار جالب و هیجان‌انگیر باشد.

عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

نظر شما