شناسهٔ خبر: 28858708 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

پیش بینی بارش باران در ۱۶ استان

صاحب‌خبر -
سازمان هواشناسی از بارش باران،‌رعد و برق و وزش باد در ۱۶استان کشور خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی جدید فردا از غرب وارد کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: به دلیل عبور متناوب امواج کوتاه برای امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، اصفهان، فارس،‌ خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کرمان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید خواهیم داشت.

گفته می شود، امروز همچنین علاوه بر مناطق مذکور، در بوشهر، ایلام و نیمه شرقی خوزستان تشدید بارش‌ها را خواهیم داشت و در شرق خوزستان، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های قزوین و زنجان شاهد افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

در عین حال امروز شرق خلیج فارس مواج است و در برخی نقاط استان‌های تهران، قزوین و زنجان افزایش ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ از فردا هم با ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب، ابتدا در استان‌های نوار غربی کشور و پس از آن با گسترش به بخش‌هایی از زاگرس مرکزی و جنوبی و دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور هم می‌رسد.به گفته این کارشناس، شدت بارش‌ها برای فردا در کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما