شناسهٔ خبر: 28858386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توخل: از آینده نیمار در تابستان پیش رو خبری ندارم

عرفان خزایی

توماس توخل در کنفرانس خبری که امروز در آن حضور داشت، از آینده نامعلوم نیمار خبر داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- توماس توخل اذعان کرد که هیچ آگاهی در رابطه با آینده نیمار در پایان این فصل ندارد. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر خروج نیمار در تابستان از پاری سن ژرمن به گوش می رسد.

به نقل از آس، توماس توخل در مصاحبه خود در مورد آینده نیمار گفت:

آیا او می ماند؟ تنها مسئله ای که من از آن اطلاع دارم این است که او در ماه اکتبر پیش ما است. ولی من نمی دانم که در تابستان 2019 چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 اگرچه خبر های مبنی بر بازگشت نیمار به بارسلونا به گوش می رسد، انتقال این بازیکن به رئال مادرید نیز محتمل تر از همیشه به نظر میرسد. قرارداد نیمار با تیم پاری سن ژرمن تا ژوئن سال 2022 اعتبار دارد ولی طبق ادعای رادیو اسپانیایی کادناسر، بند آزادسازی 220 میلیون یورویی در قرار داد او وجود دارد.

انتقال نیمار به تیم قهرمان لیگ فرانسه با شروع خوب این بازیکن آغاز شد اگرچه این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی های مهمی از جمله جدال مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. این مصدومیت باعث شد تا نیمار نتواند عملکرد قابل قبولی با برزیل در جام جهانی داشته باشد و از این تورنومنت حذف شد. با وجود فرم خیره کننده در لیگ 1 فرانسه که پاری سن ژرمن موفق به بردن هر 9 بازی شده است، در لیگ قهرمانان اروپا این تیم در رده سوم جدول گروه خود قرار دارد و باید در بازی آینده خود در مقابل ناپولی به میدان برود.

شکوفایی کیلیان امباپه به عنوان یک سوپر استار باعث شده تا اینکه نیمار دیگر تنها بازیکن مورد توجه رسانه در این تیم نباشد و او جایگاه خود به عنوان نفر اول تیم را در خطر می بیند. این مسئله باعث شده تا اینکه رئال مادرید به فکر خرید نیمار باشد و از نارضایتی این بازیکن در راستای رسیدن به هدف خود استفاده کند.

نظر شما