شناسهٔ خبر: 28858193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فستیوال پیشرفته پرواز با پاراگلایدر در رامیان برگزار شد

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش (26 مهر)، کلاس های تئوری و فستیوال سطوح پیشرفته پاراگلایدر شمال شرق کشور از روز گذشته در سایت

صاحب‌خبر - به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش (26 مهر)، کلاس های تئوری و فستیوال سطوح پیشرفته پاراگلایدر شمال شرق کشور از روز گذشته در سایت پروازی روستای الهادی شهرستان رامیان آغاز شد و شامگاه جمعه به کار خود پایان داد.
رییس کمیته ورزش های هوایی شهرستان رامیان در این رابطه اظهارکرد: این فستیوال با حضور پنج تیم از استان های تهران، گلستان، سمنان، خراسان جنوبی و اصفهان با 28 ورزشکار این رشته به مدت دو روز برگزار شد.
محمدرضا هدایتی افزود: در این فستیوال قدرت ورزشکاران در آیتم های مختلف از سوی دو ناظر و دو مدرس انجمن ورزش های هوایی مورد ارزشیابی قرار گرفت تا بر اساس امتیازهای کسب شده به نفراتی که امتیاز بالایی کسب کرده اند، گواهینامه اعطا شود.
وی ابراز کرد: سایت پروازی روستای الهادی به دلیل شرایط خاصی که دارد مورد علاقه ورزشکاران این رشته است و مهیا بودن شرایط پرش در تمام فصول سال و چشم انداز زیبا و کم نظیر این منطقه از دلایل عمده این انتخاب می باشد.
رییس کمیته ورزش های هوایی شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: با رفع نقایص موجود نظیر ایجاد یک فضای فرهنگی ورزشی، به روزرسانی امکانات موجود، حضور مارشال از انجمن ورزش های هوایی و حمایت مقامات محلی برای ارتقای بحث ایمنی و امنیتی در این سایت پروازی می توانیم میزبانی های بیشتری در طول سال کسب نماییم.
وی افزود: این موضوع می تواند باعث رشد اقتصادی منطقه و شهرت این شهرستان حتی در سطح بین المللی شود زیرا ورزشکاران خارجی در این زمینه نیز برای شرکت در پروازهای مختلف علاقه به حضور در ایران را دارند.
شهرستان رامیان با 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام

نظر شما