شناسهٔ خبر: 28857820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی ماشین سازی: می توانستیم پیروز میدان باشیم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه در فوتبال جبران اشتباهات خیلی سخت است و باید قدر موقعیت های خودمان را بدانیم، گفت: در بازی امروز در برابر نفت مسجد سلیمان می توانستیم پیروز شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که با نتیجه تساوی پایان یافت، افزود: در بازی ای که می توانستیم تعداد گل های بیشتری بدست آوریم نتوانستیم پیروز میدان باشیم و بازی خانگی را با تساوی آن هم در دقیقه 90 تمام کردیم.
وی با انتقاد از نوع بازی شاگردانش، خاطرنشان کرد: حریف را ساده گرفتن باعث شد تا نتوانیم آن طور که قبلا تمرین کرده بودیم در میدان ظاهر شویم.
وی در مورد تیم حریف عنوان کرد: تیم نفت مسجد سلیمان امروز بازی بسته ای را انجام داد و دنبال یک امتیاز بود که بدست آورد.
سرمربی تیم ماشین سازی در مورد بازیکن خارجی تیمش هری فروستر اعلام کرد: باید باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم گیری بکند تا بتوانیم از وی در بازی های آینده استفاده کنیم .
مربی تیم نفت مسجد سلیمان هم در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازری تبریز گفت: بازی برده را با تساوی عوض کردیم.
لئون استپانیان خاطرنشان کرد: می دانستیم که تیم ماشین سازی تیم قدرتمندی است و از فرصت های بدست آمده نهایت بهره را می برد و از این رو از شروع بازی در صدد گل زنی بودیم و خوشبختانه در نیمه اول موفق به گل زنی شدیم.
وی گفت: به کسب یک امتیاز مقابل تیم ماشین سازی نیز قانع هستیم و امیدوارم در بازی های بعدی به پیروزی دست یابیم.
به گزارش ایرنا، با نتیجه تساوی این دیدار تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با کسب 9 امتیاز در رده دهم و تیم نفت مسجد سلیمان با 4 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور جای گرفتند.
9853/3071/518

نظر شما