شناسهٔ خبر: 28857557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گلستان| هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در آق قلا برگزار شد

R41471/P1486/S6,70/CT1

هفته دوم مسابقات کورس پائیزه اسب‌دوانی کشور عصر امروز در مجموعه سوارکاری شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آق‌قلا اظهار داشت: هفته دوم مسابقات کورس پاییزه اسب‌دوانی کشور عصر امروز در 7 دور به مسافت یک‌هزار متر با رقابت 71 راس اسب در مجموعه سوارکاری شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

وی افزود: در پایان این هفته از مسابقات در دور نخست، چابکسوار نادر صالح‌پور با اسبی به نام آرکا زودتر از خط پایان گذشت. در دور دوم اسب امپراطور بندر با چابکسواری امیر مختومی قهرمان شد. رامین قهرمانی با اسب دنیلا قهرمان دور سوم لقب گرفت. ستار مهرانی با اسب پرگار دور چهارم را از آن خود کرد. در دور پنجم آرمین آق آتابای با اسب مهری ماه رقیبان را پشت سر گذاشت. در دور ششم اسب سان اسکای با چابکسواری بنیامین جرجانی برتر شد و در دور هفتم آق اویلی بشگرد با اسب پیربابا به عنوان قهرمانی رسید.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تصریح کرد: در پایان هفته دوم مسابقات کورس پاییزه اسب دوانی کشور در آق‌قلا 925 میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب های برتر اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان اظهار کرد: در فصول مختلف مسابقات سوارکاری در پیست‌های سوارکاری شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

نظر شما