شناسهٔ خبر: 28857142 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سرمربی ذوب آهن: مشکل گلزنی داریم

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید نمازی عصر جمعه در پایان دیدار تیم های سپیدرود و ذوب آهن در کنفرانس خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه کادر فنی تیم سپیدرود تغییر

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، امید نمازی عصر جمعه در پایان دیدار تیم های سپیدرود و ذوب آهن در کنفرانس خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه کادر فنی تیم سپیدرود تغییر یافته، این تیم منسجم تر شده و بازیکنان سپیدرود نیز بهتر بازی می کنند که این امر برای ما مشکل ساز شد.
وی افزود: البته در نیمه اول ما بهتر از سپیدرود ظاهر شدیم اما در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت گلزنی خوبی داشتند که ما نیز چند موقعیت مناسب به دست آوردیم اما نتوانستیم از فرصت های خود سود ببریم و به گل برسیم.
سرمربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: ما مشکل گلزنی داریم؛ علاوه بر اینکه در بازی مقابل سپیدرود چند فرصت مناسب را از دست دادیم ، در بازی های قبلی نیز این ضعف را داشتیم.
نمازی اضافه کرد: سپیدرود نیز در این دیدار با حمایت طرفداران پرشور خود توانست خوب ظاهر شود و این تیم طرفداران بسیار خوبی دارد و اتنظار می رود که با وجود این طرفداران، طی هفته های آتی بتواند نتایج خوبی کسب کند.
وی در مورد محسن مسلمان گفت: مسلمان بازیکن خوبی است اما برای اینکه یک بازیکن در تیم ثابت باشد باید خواسته های مربی را در زمین پیاده کند که این بازیکن نیز چنین خصلتی را دارد و امیدواریم که بتوانیم از وجود این بازیکن بیشتر سود ببریم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خاتمه نیز اضافه کرد: هدف ما این است که جزو تیم های صدر جدولی باشیم و در بازی های آینده باید به خوبی از فرصت ها سود ببریم و در این راستا نیز مترصد جذب چند بازیکن موثر برای تیم هستیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر یاشگاه های کشور، در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
7285/2007
انتهای پیام

نظر شما