شناسهٔ خبر: 28856727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سپیدرود، همچنان در حسرت پیروزی؛

شاگردان کریمی در رشت هم به گل نرسیدند

رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، دیدار تیم های سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان مساوی شد و شاگردان علی کریمی، در ورزشگاه سردارجنگل و در دیدار خانگی نیز به گل نرسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر جمعه از هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای نیمه ابری و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر برگزار شد؛ دو تیم در یک بازی پایاپای، در نهایت به نتیجه تساوی صفر بر صفر دست یافتند تا هر تیم یک امتیاز از این بازی کسب کند.
در جریان این مسابقه و در نیمه اول هر دو تیم، بازی متعادلی به نمایش گذاشتند و هیچ یک نتوانستند دروازه یکدیگر را بازکنند و این نیمه با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت؛ البته فرصت میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن اصفهان در دقیقه نهم بهترین فرصت این نیمه بود که به هدر رفت.
اما در نیمه دوم و به خصوص در 20 دقیقه پایانی این بازی، تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط بیشتری داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها سود برده و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، میلاد قربان زاده (از دقیقه 92 بابک حاتمی)، محمدرضا مهدوی، امیر حسین اسکندری (از دقیقه 54 امین منوچهری)، مهرداد بایرامی، پویا نزهتی، حسین ابراهیمی، محمد غلامی (از دقیقه 88 مهدی محمدیاری) مقابل تیم ذوب آهن قرار گرفت.
تیم ذوب آهن نیز با ترکیب رشید مظاهری، محمد نژادمهدی (از دقیقه 66 وحید محمدزاده)، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، محمد زبیر نیک نفس (از دقیقه 60 محمدرضا عباسی)، محمدرضا حسینی (از دقیقه 74 گابریل هرناندز)، ابوذر صفرزاده، محسن مسلمان و ماریون سیلوا پا به این میدان گذاشت.
قضاوت این مسابقه را رضا کرمانشاهی با کمک های ایوب غلام‌زاده و احد سلطانی بر عهده داشتند و در جریان این دیدار ، امین جوادی مقدم و میثم تهیدست از سپیدرود رشت و محمدزبیر نیک نفس از ذوب آهن اصفهان از داور این بازی، کارت زرد دریافت کردند.
پیش از این مسابقه، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با 9 امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت نیز با دو امتیاز در انتهای جدول رده بندی 16 تیمی این رقابت ها قرار داشتند.
7285/2007

نظر شما