شناسهٔ خبر: 28855867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ملت ایران پیروز جنگ اقتصادی آمریکا

خبرگزاری صداوسیما

ملت ایران پیروز جنگ اقتصادی آمریکا هستند .

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه دهدشت در خطبه های عبادی سیاسی نمار جمعه این شهر با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران گفت: استکبار جهانی در دفاع مقدس و جنگ نظامی علیه ایران با هوشیاری و حضور در صحنه مردم، با شکست مواجه شد و امروزه در جنگ اقتصادی نیاز است مردم ایران، صبر، مقاومت، دانایی، آگاهی و احساس مسئولیت داشته باشند تا در این جنگ نیز پیروز شویم و قطعا پیروز جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران ، ملت شریف ایران خواهند بود .
حجت الاسلام سید نصیر حسینی جنگ روانی را دیگر جنگ آمریکا در کنار جنگ اقتصادی دانست و افزود : مردم باید آگاه باشند ، چرا که دشمن در کنار جنگ اقتصادی ، جنگ روانی را نیز آغاز کرده و قصد دارند تا مردم را از مسئولان نظام جدا کنند و مسولان را ضعیف نشان دهند .
وی با بیان اینکه امروزه ما وظیفه داریم که از نظام و انقلابمان دفاع کنیم گفت: باید در محافل و مجالس مختلف به بیان خدمات نظام و انقلاب بپردازیم نه اینکه فقط از مشکلات و کمبود ها بگوییم .
حسینی با اشاره به اینکه تحمل سختی ها باعث پیروزی ملت ما خواهد شد افزود : هر ملتی که در مقابل سختی ها مقاومت کند قطعا پیروز خواهد بود و 40 سال است که استکبار جهانی با تمام قدرت برای شکست کشور ما به میدان آمده اما با هوشیاری و مقاومت مردم ، این نظام روز به روز با اقتدار تر شده است .
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمنان نیز لب به اعتراف گشودند که ایران کشوری مقتدر و قدرتمند است ،گفت : رئیس جمهور آمریکا گفته که اگر کشور ایران بخواهد در 12 دقیقه خاورمیانه را تصرف می کند و این نشان از کارشناسی ها ی زیاد دشمنان انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد ، پس باید مواظب بود و با تمام قوا مقابلا دشمنان این انقلاب در عرصه های مختلف ایستاد .
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش جنجال های رسانه ای در خصوص قتل روزنامه نگار سعودی در کشور ترکیه را یادآور شد و افزود : جمال خاشقچی ، روزنامه نگار سعودی که ساکن آمریکا بوده ، در کنسولگری عربستان در کشور ترکیه به شکل فجیعی به قتل رسید و جنجال های رسانه ای زیادی در دنیا بر علیه اقدام عربستان در دنیا به پا شد و آمریکا تلاش می کند تا سعودی ها را در این جنایت ، پاک جلوه دهد .
وی گفت : دفاع آمریکا و ترامپ از دولت سعودی عجیب نیست ، چرا که آمریکا مادر تمامی جنایت هاست و هر جنایتی در هر گوشه ای از دنیا اتفاق می افتد ریشه در آمریکا دارد .
حسینی افزود : مگر مردم بی گناه یمن چه گناهی کرده اند که با بمب های هواپیماهای آمریکایی، آلمانی، سعودی و کشورهای غربی روزانه بمباران می شوند ولی رسانه های دنیا این جنایات را رسانه ای نمی کنند و چهره پلید استکبار جهانی را نشان نمی دهند ؟

نظر شما