شناسهٔ خبر: 28854700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امامان جمعه کردستان عنوان کردند؛

جوانان انقلابی هیچگاه نخواهند گذاشت خواب دشمنان تعبیر شود

نماز جمعه این هفته با حضور پرشور نمازگزارن در سراسر استان کردستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌‌ این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال مشکلات همه مسلمانان را برطرف و دشمنان نظام و اسلام را نابود کند.

 
 
وی تاکید کرد: باید همه با هم در برابر دسیسه‌های دشمنان دست به دست یکدیگر بدهیم تا بلکه نقشه و مکر و حلیه دشمنان تبدیل به سرگردانی، یأس و ناامیدی شود و مسلمانان از توطئه‌های آنان نجات پیدا کنند.
 
 
امام جمعه سنندج با اشاره به شرایط کنونی کشور تصریح کرد: پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب سبب حل مشکلات کشور می‌شود و باید همه فعالان و دلسوزان انقلاب، احساس مسئولیت و تلاش مضاعف کنند و توانمندی و تجربیات خود را در اختیار مسئولان قرار دهند تا بلکه از این شرایط و بحران تحمیلی عبور کنیم.
 
 
وی با بیان اینکه هدف اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران تضعیف روحیه انقلابی و ولایت‌مداری ملت ایران است، ادامه داد: شرکت‌هایی اروپایی که آمریکا را همراهی کرده‌اند، ضرر و زیان زیادی به آنان می‌رسد؛ امیدوارم همان شکست سهم دشمنان و نفع و پیروزی به مسلمانان برسد.
 
 
ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به فرموده خداوند در قرآن افزود: کسانی که صبر و تحمل دارند و وظایف خود را به‌موقع انجام می‌دهند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند و در انجام کارهایشان حق‌تعالی را از یاد نمی‌برند، عاقبت بخیر هستند.
 
 
امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: باید همه انسان‌ها در برابر مشکلات و سختی‌ها صبور باشند و در هر شرایطی به خدا توکل کرده و از دستورات حق‌تعالی، حضرت‌رسول‌اکرم(ص) و قرآن پیروی کنند و پروردگار نیز مسلمانان را از رحم و کرم‌ بی‌پایان خود بی‌بهره نکند.
 
 
از موکب های اربعین حسینی حمایت شود
 
 
حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار داشت: یکی از حیله های به کار رفته دشمن در وضعیت فعلی کشور، ناامیدی و القای بن بست در پیشرفت نظام و انقلاب است که در داخل کشور نیز عده ایی به آن دامن می زنند.
 
 
وی افزود: در مقابل یاوه گویی های دشمنان اسلام و ملت ایران، مردم همیشه در صحنه، جوانان انقلابی و جهادگر در راه خدا، ایستاده اند و هیچگاه نخواهند گذاشت خواب دشمنان تعبیر شود. 
 
 
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: مشکلات در کشور هست ولی راه حل هم وجود دارد لذا همه باید بدانیم به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ بن بستی در کشور داریم.
 
 
وی در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین یادآور شد: پیاده رویی عظیم و حماسی اربعین حسینی باید مورد توجه بیش از پیش مردم قرار گیرد و این حرکت با حفظ مردمی بودن آن، باید تقویت و حمایت شود. 
 
 
امام جمعه بیجار به استقرار موکب های بیجاری ها در ایام اربعین حسینی برای خدمات رسانی به زائرین کربلای معلا اشاره کرد و گفت: فرصت کوتاهی برای حمایت مالی و معنویی از موکب ها باقی مانده و مردم باید کمک های خود را تحویل این موکب ها بدهند. 
 
 
 انتهای پیام/

نظر شما