شناسهٔ خبر: 28854400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نمازجمعه این هفته اصفهان به دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اشاره و اصافه کرد: رهبری در این

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نمازجمعه این هفته اصفهان به دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اشاره و اصافه کرد: رهبری در این دیدار الگوی اسلامی پیشرفت را مطرح کردند که اگر محقق شود ما به بسیاری از خواسته ای خود خواهیم رسید.
وی با اشاره به سفارش رهبری در خصوص نخبگان، تصریح کرد: ایران فقیر نیست، اگر روزی کوچکترین تسلیحات را نداشتیم ولی امروز به واسطه نخبگان به جایی رسیده که رییس جمهور آمریکا این چنین به قدرت نظام اسلامی اعتراف می کند.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد : متاسفانه گاهی شنیده می شود فلان دانشمند با فلان اختراع در داخل کشور تحویل گرفته نشد و کشورهای دیگر او را جذب کردند و این جای بسی تاسف است که چرا باید چنین باشد و چنین جوانانی که در دامن مادران پاک تربیت شدند مورد بی توجهی قرار می گیرند.
وی خطاب به مسولان ادارات توصیه کرد کاری کنید در پیشگاه خدا روسیاه نباشید، با احترام از مردم استقبال کنید و بدانید اگر پشت میز نشسته اید به خاطر این مردم است.
حجت الاسلام میردامادی در بخش دیگری تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب 30 خرداد با مجلس اتمام حجت کردند که مجلس از تصویب قانون های مشکوک پرهیز کند، البته نباید بنیان های مجلس ضعیف شود ولی مجلس بداند اگر مردم به آنها رای دادند آرای به اسلام دادند و نباید از مسیر اسلام دور شود.
وی بیان کرد : همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مجلس هیچ لزومی ندارد برود سراغ مسائلی که نمی داند نتیجه آن چیست یا مشکلاتی هم برای کشور بوجود می آورد.
خطیب جمعه موقت اصفهان اظهارداشت : کشور ما یک کشور اسلامی است که صدها هزار نفر تمام هستی و جان خود را برای اسلام فدا کردند و نمی شود به بهانه رای مردم ارزشها را زیر سوال برد.
به گفته وی این افراد بدانند توده مردم ایران خواهان اسلام و ولایت هستند و بدانید اگر از این مسیر منحرف شوید شما را کنار خواهند زد.
حجت الاسلام میردامادی خاطرنشان کرد : این افراد بدانند اگر کسی با آمریکا هم دوست شد راه به جایی نمی برد کما اینکه امروز شاهد توهین های رییس جمهور آمریکا به سران عربستان، هستیم.
وی گفت : امروز جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که ترامپ برای توهین به سران عربستان می گوید؛ اگر دست آمریکا از سرتان برداشته شود شما نمی توانید 12 ساعت در برابر ایران سر پا بمانید و دوام بیاورید.
وی به سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی در دوران پهلوی خاطرنشان کرد: اگر این شخصیت ها امروز بودند پشتوانه هایی برای نظام اسلامی می شدند.
وی با بیان اینکه در مسیر اسلام باید استقامت کرد، افزود : مراقب باشیم مشکلات مادی به ایمان ما ضربه نزند و موجب فاصله ما با دین نشود، بلکه مشکلات باید زمینه پویایی، چاره اندیشی، استقامت و رشد بیشتر ما را فرهم سازد.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: دستورات دینی تصریح می کند خداوند اجر صابران را بیش از آنچه گمان می کنند در قیامت خواهد داد ولی کسانی که به واسطه مشکلات از دست فاصله بگیرند، در دنیا و آخرت جزء خسران دیدگان خواهند بود.
6026//7134/
انتهای پیام

نظر شما