شناسهٔ خبر: 28854218 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت عضویت در مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان اعلام شد

تهران- ایرنا- آخرین مهلت ناشران برای عضویت در مجمع عمومی ناشران دیجیتال کودک و نوجوان، پنجشنبه سوم آبان ماه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، در نشست مشورتی تشکیل مجمع ناشران دیجیتال حوزه کودک و نوجوان که با حضور جمعی از ناشران دیجیتال فعال در این حوزه که در مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار برگزار شد، آخرین مهلت ناشران برای عضویت در مجمع عمومی ناشران دیجیتال کودک و نوجوان، سوم آبان ماه عنوان شد.
در این جلسه که به ریاست محمد رحمتی قائم مقام مرکز و معاون اجرایی مرکز با حضور جمعی از ناشران دیجیتال برگزار شد، ضمن تبادل نظر در خصوص ضرورت های شکل گیری تشکل های فرهنگی ناشران دیجیتال، شاخص های پذیرش یک ناشر دیجیتال به عنوان ناشر فعال حوزه کودک و نوجوان به بحث گذاشته شد.
در همین چارچوب تاکید شد ناشران دیجیتال تنها در صورتی قادر به حضور در مجمع و نیز شرکت در انتخابات هیات مدیره آن خواهند بود که بر اساس شاخص های تعیین شده، فعال در حوزه کودک و نوجوان شناخته شوند.
رحمتی گفت: عضویت ناشران دیجیتال کودک و نوجوان در این مجمع، مانع حضور آنها در سایر انجمن ها و مجامع فرهنگی، در صورت فعالیت در سایر حوزه ها، نخواهد بود. بر این اساس، کلیه ناشران دیجیتال می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی‌
https://nashr.saramad.ir/fa/nasher/majmanasherankodak
ضمن اطلاع از اساسنامه مجمع و فهرست ناشران دیجیتال تایید شده حوزه کودک و نوجوان، در صورت فعال بودن در این حوزه تخصصی و عدم مشاهده نامشان در فهرست مزبور، تقاضای خود را جهت ارزیابی ارائه کنند تا در صورت تایید، به فهرست مزبور اضافه شوند و امکان حضور در مجمع را پیدا کنند.
آخرین مهلت ثبت تقاضای ناشران که لازمه ورود آنها به مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان است، پایان هفته آینده یعنی پنجشنبه سوم آبانماه سال جاری خواهد بود.
مجمع ناشران دیجیتال که اساسنامه آن چندی پیش انتشار یافته، از اولین انجمن های فرهنگی ناشران دیجیتال است که فعالیت خود را با هدف حضور متشکل و جدی در عرصه تصمیم سازی و زمینه سازی تعامل موثرتر بین بخش خصوصی و دولتی در حوزه نشر دیجیتال، آغاز خواهند کرد.
فراهنگ**9012 ** 1418

نظر شما