شناسهٔ خبر: 28852719 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره هواپیمای اختصاصی تیم ملی

فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص هواپیمای اختصاصی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره هواپیمای تیم ملیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص هواپیمای اختصاصی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توضیحاتی ارائه داد که متن آن به شرح زیر است:

 فدراسیون فوتبال  به اطلاع می‌رساند پیرو مذاکرات صورت گرفته پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، یک شرکت هواپیمایی همکاری صمیمانه خود را در جهت اختصاص یک فروند هواپیما به کاروان تیم ملی برای حضور در روسیه مبذول داشت.
بر این اساس، پرواز تیم ملی از ترکیه به روسیه و همچنین کلیه پرواز‌های داخلی در روسیه و مراجعت از این کشور به میهن مان با هواپیمای مذکور صورت پذیرفت.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن سپاس از مساعدت و همراهی همه جانبه این شرکت ، به اطلاع می‌رساند هواپیمای تیم ملی در جام جهانی در مالکیت فدراسیون فوتبال نبوده و طبعا در زمانی به جز برگزاری مسابقات، این هواپیما در خطوط هوایی  این شرکت در حال تردد است.
این شرکت  با حسن نیت صورت گرفته توسط مدیرانش جزیی از خانواده بزرگ فوتبال این مرز و بوم است و فدراسیون فوتبال بار دیگر از حمایت‌های این شرکت از تیم‌های ملی کمال سپاس و تقدیر را دارد.

بیشتر بخوانید:

هواپیمای تیم ملی راهی ترکیه شد + تصویر

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد

اتمام فرآیند اجرای لوگوی هواپیمای اختصاصی تیم ملی فوتبال

انتهای پیام /

توضیحات فدراسیون فوتبال در خصوص هواپیمای تیم ملی

نظر شما