شناسهٔ خبر: 28852681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قزاقستان قهرمان سومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی شد

انزلی - ایرنا - تیم ملی ایران با بدشانسی و مصدومیت یکی از بازیکنانش جام قهرمانی را از دست داد و تیم ملی والیبال ساحلی قزاقستان به مقام قهرمانی سومین دوره از رقابت های والیبال ساحلی (کاسپین) رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا سومین دوره از تور جهانی رقابت های والیبال ساحلی پیش از ظهر جمعه با قهرمانی تیم قزاقستان و کسب مقام دومی و سومی تیم ملی ایران به پایان رسید.
در این دوره از رقابت ها که 24 تیم از 11 کشور حضور داشتند؛ بازیکنان به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم های ایران 2 و ایران 3 با یکدیگر در مرحله رده بندی به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم ملی ایران 2 ، به مقام سومی این رقابت ها دست یافت.
تیم ملی ایران الف نیز در مرحله نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت که در اواخر بازی به دلیل مصدومیت آرش وکیلی بازیکن شماره 2 تیم ملی والیبال ساحلی ایران، نتیجه به تیم ملی قزاقستان واگذار شد و تیم ملی ایران با وجود شایستگی در جایگاه دوم ایستاد و تیم ملی قزاقستان جام قهرمانی را با خود به خانه برد.
همچنین در پایان این دوره از رقابت ها به تیم سوم 500 دلار، تیم دوم 700 دلار و تیم قهرمان هزار دلار جایزه نقدی داده شد.
رقابت های تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی که از سه شنبه گذشته با حضور تیم هایی از کشورهای اسلوونی، سوئد، نروژ، چک، ایتالیا، مالزی، عمان، تایلند، لهستان، روسیه، قزاقستان و ایران در مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد بندرانزلی استان گیلان آغار شده، امروز با معرفی تیم های برتر پایان یافت.
7471/2007

نظر شما