شناسهٔ خبر: 28852356 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه جدید گتوند معرفی شد

به گزارش ایرنا آیین تکریم و معارفه امام جمعه گتوند در نشست شورای اداری این شهرستان در تالار همایش های دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا آیین تکریم و معارفه امام جمعه گتوند در نشست شورای اداری این شهرستان در تالار همایش های دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این آیین حکم انتصاب حجت الاسلام اسد پور امام جمعه جدید گتوند از سوی حجت الاسلام محمدزاده رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان قرائت شد.
رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان در این آیین به وظایف ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: تریبون نماز جمعه متعلق و محل تسویه حساب گروه خاص نیست بلکه جایگاه توضیح و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب و پیگیری امور مردم است.
حجت الاسلام محمود محمدزاده افزود: حجت الاسلام شاه آبادی امام جمعه قبلی گتوند فردی خوش فکر و موفق بود که از موفقیت های وی می توان به راه اندازی حوزه های علمیه و پیگیری امور فرهنگی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام شاه آبادی در طول این مدت 135 نماز جمعه اقامه کرد، اظهار داشت: امام جمعه سابق عملکرد خوبی در شهرستان گتوند داشت ولی به دلیل ادامه تحصیل از سمت خود استعفا داد.
فرماندار گتوند در این آیین با اشاره به ظرفیت های فرهنگی این شهرستان گفت: گتوند از دیر باز مهد دین و فرهنگ بوده و نقش تاثیرگذاری در انقلاب و دفاع مقدس داشته است.
علی خدری غریبوند از زحمات و خدمات حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی امام جمعه سابق شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کرد و انتصاب حجت الاسلام اسدپور به عنوان امام جمعه این شهر را به وی تبریک گفت.
امام جمعه موقت گتوند نیز در این آیین گفت: متاسفانه شهرستان گتوند درهمه زمینه ها محرومیت دارد و نیاز است که مسئولان شهرستانی و استانی نسبت به رفع مشکلات این شهرستان با جدیت تلاش کنند.
حجت الاسلام حجت الله صالحی به فعالیت های امام جمعه سابق گتوند اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام شاه آبادی در تمام حوزه های شهرستان حضوری فعال داشت که راه اندازی حوزه های علمیه برادران وخواهران و پیگیری امور مردم در ادارات و دستگاه های اجرایی از مهمترین خدمات وی در طول این سال ها بوده است.
حجت الاسلام اسدپورامام جمعه گتوند نیز در آیین معارفه خود گفت: شهرستان گتوند از شهرستان های مومن و ولایتمدار است و بنده به عنوان امام جمعه این شهرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این شهرستان بکار خواهم گرفت.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام اسد پور پیش از این امام جمعه موقت آقاجاری بوده است.
حجت الاسلام شاه آبادی از پانزدهم خرداد 1394 امام جمعه گتوند بوده است.
پیش از این آیین، حاضرین به شهدای گمنام ودکتر قیصر امین پور شاعر معاصر انقلاب و دفاع مقدس در گتوند ادای احترام کردند.
گتوند از شهرستان های مذهبی و در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، سماله، ترکالکی ، صالح شهر، جنت مکان و 45 روستا است.
7467/3022
انتهای پیام

نظر شما