شناسهٔ خبر: 28852317 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هفته پر بارش در راه است/ جزییات

جامعه > محیط زیست - ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید ازغرب کشور برای استان‌های نوار غربی کشور پیش بینی بارش باران از روز یکشنبه را داریم.

صاحب‌خبر -

احد وظیفه، گفت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده به سبب عبور متناوب امواج کوتاه در ساعات بعدازظهر برای دامنه‌های شمالی، مرکزی و جنوبی زاگرس در استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، شمال خوزستان، شرق بوشهر، شمال هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور ابتدا برای استان‌های واقع در نوار غربی و به تدریج با گسترش آن، نیمه غربی کشور تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. شدت بارش در روز یکشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال خوزستان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا شنبه (28 مهرماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 24 و 14 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت یکشنبه (29 مهرماه) کمی ابری در بعداز ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود که بیشترین و کمترین دما در این روز به 25 و 16 درجه سانتیگراد می‌رسد.

بارش باران در ساری

 

۴۵۴۵

نظر شما