شناسهٔ خبر: 28852226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زائران صرفا به پارکینگ های تعیین شده خودروهای خود را بسپارند

رئیس پلیس راهور خوزستان از زائران اربعین خواست خودروهای شخصی خود را صرفا به پارکینگ های تعیین شده در مرزهای شلمچه و چذابه بسپارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، مهر نوشت: سرهنگ منصور جمشیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شلمچه به زائران اربعین توصیه کرد تا خودروهایشان را تنها در پارکینگ های تعیین شده پارک کنند، زیرا با حجم سنگین ترافیک و توقف خودروها مواجهیم.

وی اظهار کرد: تردد در دو مرز شلمچه و چذابه روان است و تمامی امکانات و تجهیزات برای ارائه خدمت به زائران توسط راهور استان خوزستان مهیا شده است.

سرهنگ جمشیدی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه مشکل ترافیکی در مرزهای شلمچه و چذابه دیده نشده است، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تردد در این دو مرز روان است، خدا را شاکریم که در این چند روز تلفات جانی و یا تصادف منجر به مصدومیت در مرزهای خوزستان نداشتیم.

جمشیدی افزود: امید می رود تا زائرانی که با خودروهای شخصی به مرزهای خوزستان سفر می کنند، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: از امروز پلیس های راهور چند استان کشور نیز به منظور کمک به کنترل تردد و ارتقا طرحت رافیک جاده های منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان، مستقر می شوند.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهای شخصی در مرزهای شلمچه و چذابه داده می شود، زائران می بایست خودروهای خود را در پارکینگ های پیش بینی شده در مرزها پارک کنند تا زمینه تردد روان زائران فراهم شود.

به گفته رئیس پلیس راهور استان خوزستان، از ابتدای ورودی‌های استان تا مرزهای شلمچه و چذابه به خصوص در نقاط حادثه‌خیز به طور خاص نیروهای راهور مستقر شده اند.

سرهنگ جمشیدی یادآور شد: در راستای جلوگیری از هرگونه تنش و نارضایتی به ماموران مستقر در نقاط مختلف استان توصیه شده که با نهایت احترام با زائران حسینی رفتار کنند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی تمهیدات کنترلی از قبیل نصب دوربین‌های کنترل سرعت نیز در مسیرهای مختلف انجام شده  و از رانندگان می خواهیم تا با رعایت قوانین و مقررات، حافظ جان خود و زائران اربعین  حسینی باشند.

نظر شما