شناسهٔ خبر: 28852182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده الیگودرز :

جاده ارتباطی مهمترین مشکل مردم بخش زلقی است

خرم آباد - ایرنا - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده ارتباطی مناسب با مرکز شهرستان و سایر بخش های الیگودرزی ازمهمترین مطالبات مردم بخش زلقی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا محمد خدابخشی روز جمعه در نشست با مردم بخش زلقی شهرستان که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، اظهارداشت: یکی از خواسته های مردم تغییر نام این بخش از بشارت به زلقی است.
وی افزود: روستای بزنوید مرکز بخش است که باید به شهر تبدیل شود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زیرساخت ها مهمترین عامل در توسعه و پیشرفت مناطق هستند، بیان کرد: در منطقه زلقی در این حوزه کم کاری شده که مسئولان در این راستا باید با اقدام جهادی کمبودهای لازم را برطرف کنند.
خدابخش اضافه کرد: احداث راه دسترسی از الیگودرز به خوزستان یکی از راه های استراتژیک باید در دستور کار مسئولان و دستگاه های متولی قرار بگیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون با اعتباری بیش از220 میلیارد ریال جاده الیگودرز به مسجد سلیمان در حال راه شکافی است و قطعه سوم آن با اعتباری افزون بر 550 میلیارد ریال در مرحله تعیین پیمانکار است.
خدابخشی گفت: جاده الیگودرز به کوهرنگ نیز باید انجام شود و این جاده ضمن تحول در منطقه به در آمد زایی و اشتغالزایی کمک می کند.
وی افزود: در حوزه گاز و برق باید تسریع شود و پست 63کیلو ولت منطقه نیز احداث شود تا توسعه صنعتی شهرستان را رونق دهد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود آب شرب در منطقه بیان کرد: مردم منطقه با بحران آب رو برو هستند و باید مشکلات حوزه آبرسانی مرتفع شوند.
خدابخشی نیاز به وجود دکل BTS و پوشش صدا و سیما در منطقه را از دیگر مشکلات دانست و اظهارداشت: مدیران دستگاه های متولی این حوزه ها باید در راستای برطرف نمودن این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش ادامه داد: مدارس پیش ساخته در این بخش با بالگرد توزیع شده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو باید مطالبات مردم بخش و منطقه در حوزه سد سازی را پرداخت کند.
خدابخشی بیان کرد: نمایندگی برخی ادارات در منطقه نیز دایر شود چون این منطقه مسیر دسترسی سختی دارد.
7273/7279

نظر شما