شناسهٔ خبر: 28850465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دستورکار کمیسیون‎های تخصصی مجلس/

انتخاب دو عضو کمیسیون آموزش به عنوان عضو ناظر در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی

گروه سیاسی ــ دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش در جلسه روز یکشنبه، 29 مهر، کمیسیون به عنوان ناظر در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این هفته برگزار می شود که براین اساس کمیسیون آموزش روز یکشنبه، 29 مهر، دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون را به عنوان ناظر در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی انتخاب خواهد کرد.

کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه، 30 مهر، به ادامه جلسه هیئت تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت جمع بندی و ارائه گزارش نهایی به صحن علنی می‎پردازد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز یکشنبه، 29 مهر، میزبان وزیر امور خارجه جهت پاسخ به سؤالات برخی نمایندگان خواهد بود.

فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز روز سه÷شنبه، 30 مهر، با حضور در کمیسیون گزارشی از عملکرد این بخش ارائه خواهد داد. در همین روز نیز وزیر اطلاعات با حضور در کمیسیون به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ خواهد داد.

روز یکشنبه، 29 مهر، در کمیسیون فرهنگی، گزارشی از آخرین اقدامات ستاد مرکزی اربعین از سوی حجت‌الاسلام آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون، ارائه خواهد شد.

بحث و تبادل نظر پیرامون دیپلماسی فرهنگی با حضور وزیر امور خارجه و مسئولین دستگاه‌های ذی ربط از دیگر برنامه‎های کمیسیون فرهنگی است که روز سه شنبه، اول آبان، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

نظر شما