شناسهٔ خبر: 28850049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هیات های ورزشی فعال خاش تجلیل شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان گفت: هیات های ورزشی فعال این شهرستان در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسافر شهنوازی افزود: افزون بر 30 هیات ورزشی فعال در شهرستان خاش به همراه کارکنان این اداره در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

وی اظهار داشت: در این هفته افزون بر 50 عنوان ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی با هدف نشاط سازی و پویایی اقشار مختلف جامعه و کارکنان دولت در شهرستان خاش پیش بینی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش برپایی سه همایش بزرگ پیاده روی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، تجلیل از خانواده ها و فرزندان شهیدان و ایثارگران، برپایی محفل معنوی انس با قرآن کریم، اجرای ورزش صبحگاهی، تجلیل از ورزشکاران موفق و مدال آوران مسابقات جهانی، آسیایی، ملی و غیره از برنامه های مهم گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: چندین پروژه ورزشی در خاش در حال اجراست که مهمترین آنها عملیات آماده سازی و زیرساخت نصب چمن مصنوعی در زمین ورزشی شهدای گمنام، آماده سازی پیست دوومیدانی در استادیوم ورزشی امام بخش ریگی و تکمیل 2 سرسرای ورزشی در پشتکوه هستند.

فرماندار شهرستان خاش نیز با تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش، لازمه رشد و معنویت روحی را سلامت جسمانی عنوان کرد و افزود: در تعالیم دینی بر سلامت جسمانی و اجرای ورزش های تیر اندازی، شنا و سوارکاری تاکید شده است.

حمیدالدین یوسفی ادامه داد: ورزش از سالم ترینِ تفریحات است و باید فرهنگ سازی ورزش و میل به ورزش در میان خانواده ها انجام شود.

وی عملکرد اداره ورزش و جوانان خاش را مثبت ارزیابی کرد و تسریع در بهره برداری پروژه های عمرانی را خواستار شد.

 

نظر شما