شناسهٔ خبر: 28847910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزانه یکهزار تن از یادمان شهدای بازی دراز بازدید می کنند

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب ، از بازدید روزانه یک هزار تن از بسیجیان سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای بازی دراز این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نجفعلی کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروزه آنچه اهمیت دارد در واقع آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب است ، تا این آرمان های انقلاب در جوانان نهادیه شود.
وی اعزام کاروان راهیان نور و بازدید آنان از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را گامی مهم در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در بین اقشار مختلف و به ویژه قشر جوان جامعه بیان کرد.
وی اظهار داشت: کاروان راهیان نور با هدف زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و در راستای اهمیت دادن به مناطق عملیاتی غرب کشور به این شهرستان سفر می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب ، با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ضربه زدن به انقلاب ، اضافه کرد که یکی از دسایس سازمان یافته بدخواهان نظام اسلامی ، از بین بردن اعتقادها و ارزرش ها به ویژه در بین قشر جوان جامعه است.
سرهنگ کرمی بیان کرد: عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه است و در واقع فلسه وجودی و هدف از اعزام کاروان راهیان نور به عنوان یک راهکار درست و اصولی برای تحقق این اصل مهم است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید ، 163 آزاده و 840 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7079/7399/8066

نظر شما