شناسهٔ خبر: 28847034 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیر کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه حیات طیبه

جنبش دانشجویی در 13 آبان سیلی محکمی به دهان استکبار می زند

مدیر کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال با برنامه ریزی در تشکلها مراسم 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را با صلابت بیشتری برگزار می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد،دکتر محمد قربانی در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه که در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: دانشگاهیان در سرنوشت سیاسی، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی کشور نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه امروز ما با دشمن و استکبار در جنگ هستیم، اظهار کرد: دانشجوی غافل، بی دغدغه و بی تفاوت به سرنوشت سیاسی کشور، در واقع مقابل لشگر حق و اسلام است.

وی ادامه داد: باید در سپاه اسلام از ارزشها و آرمانهای انقلاب دفاع کنیم.

قربانی بر انسجام تشکلها وحفظ ارتباطات آنان تاکید کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی مراسم 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را با صلابت بیشتری برگزار می کنیم و جنبش دانشجویی سیلی محکمی به دهان استکبار خواهد نشاند.

گفتنی است: دومین دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه دانشجویان نخبه فرهنگی و تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که از 21 مهرماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حرم مطهر رضوی آغاز شده است؛ امروز در دار القران حرم مطهر رضوی بکار خود پایان داد.

167 / 167

نظر شما