شناسهٔ خبر: 28846756 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترس نماینده آمریکا از دانش‌آموزان بسیجی ایرانی

نماینده آمریکا در سازمان ملل در آستانه «روز بسیج دانش‌آموزی» ترس خود را از دانش‌آموزان بسیجی ایرانی نشان داد.

صاحب‌خبر -

ترس نماینده آمریکا از دانش‌آموزان بسیجی ایرانیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در آستانه روز بسیج دانش‌آموزی (۸ آبان) با طرح اتهامات بی‌اساس علیه ایران، ترس خود را از بسیج و دانش‌آموزان بسیجی نشان داد.

وی در نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل (اینجا) به جای پرداختن به موضوع فلسطین که دستورکار اصلی این نشست بود، برای انتقام گرفتن از ایران به خاطر پیروزی مقاومت در سوریه، نزدیک بودن روز بسیج دانش‌آموزی را بهانه‌ای برای فضاسازی علیه کشورمان قرار داد.

نیکی هیلی در ابتدای این نشست با بیان اینکه "کمتر از دو هفته دیگر در ایران روز بسیج دانش‌آموزی است" مدعی شد که نیروی مقاومت بسیج به زور (!) به دانش‌آموزان ایرانی آموزش نظامی می‌دهد و آنها را به جنگ می‌فرستد.

نماینده آمریکا همچنین در ادامه‌ی این نشست، برای کاستن از تلخی شکست آمریکا و همپیمانانش در سوریه، بدون ارائه هیچ سندی ایران را متهم کرد که از کودکان برای جنگ در خارج از کشور استفاده می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بدون اشاره به آمار وحشتناک کشتار کودکان بی‌گناه در یمن و سایر کشورهایی که صحنه تجاوز نظامی آمریکا و متحدانش بوده‌اند، با ژست حمایت از حقوق کودکان گفت استفاده از کودکان به عنوان سرباز عمل شنیعی است که همه ملت‌های متمدن آن را رد می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما