شناسهٔ خبر: 28846708 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: سارقان مسلح به شعبه بانک صادرات شهرستان لردگان دست‌بُرد زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری فضل‌الله برزوئی از سرقت مسلحانه از بانک صادرات لردگان خبر داد و گفت: دو سارق مسلح با یک قبضه سلاح ساعت ۱۲ ظهر امروز به بانک صادرات شعبه مرکزی لردگان حمله کردند و مقدار ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری سارقان صرافی و کشف 17 میلیارد دلار و سکه

جانشین فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از سارقان پوشش زنانه داشت، افزود: سارقان با شلیک یک گلوله و با تهدید کارکنان بانک، با استفاده از ازدحام مردمی در خارج از بانک توانستند این مقدار پول نقد را از پیشخوان بانک به سرقت ببرند.

وی ادامه داد: سارقان مسلح پس از سرقت با یک دستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما با تعقیب مأموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیدند و خودروی خود را در دامنه کوه‌های اطراف شهر لردگان رها کردند و به کوه گریختند که با همکاری مردم خودروی رها شده آنها کشف و مشخص شد این خودرو نیز سرقتی است.

برزویی در پایان با تأکید بر اینکه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسیده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به دنبال شناسایی سارقان و بررسی چگونگی وقوع سرقت هستیم و از شهروندان درخواست می‌شود، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را با شماره ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

نظر شما