شناسهٔ خبر: 28846692 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پوتین رانندگی در پیست فرمول یک را به رئیس‌جمهور مصر نشان داد! +فیلم

پوتین و عبدالفتاح السيسى رئیس‌جمهور مصر، در حاشیه دیدار خود به پیست مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک رفتند.

صاحب‌خبر -

پوتینبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه با عبدالفتاح السيسى رئیس جمهور کشور مصر دیدار کرد. پس از این دیدار دو جانبه که در کشور روسیه نیز اتفاق افتاده، پوتین رئیس‌جمهور مصر را به پیست اتومبیلرانی فرمول یک برده تا از نزدیک با فضای این مسابقات آشنا شود.

گفتنی است؛ پیست بین‌المللی فرمول یک روسیه یکی از مشهورترین پیست‌های جهان است و به تازگی مسابقات Russian F1 Grand Prix نیز در این محل برگزار شده است.

پس از حضور دو رئیس جمهور در این پیست و صحبت‌هایی که میان آنها ردوبدل شد، رئیس جمهور روسیه درخواست کرد تا یک اتومبیل Aurus Senat برای آن‌ها حاضر کنند و سپس در حالی که خودش پشت فرمان نشسته بود، از عبدالفتاح السيسى نیز خواست تا در کنار وی بنشیند.

پس از این ماجرا پوتین شروع به رانندگی کرد و مسیر پیست را طی کرد. در ادامه تصاویر و فیلم رانندگی پوتین در پیست مسابقات فرمول یک به همراه رئیس جمهور مصر را مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6702595/8809406?width=400&height=300"></script></div>

پوتین

پوتین

پوتین

بیشتر بخوانید: سوتی کارشناس بی‌بی‌سی درباره آماری که رهبر انقلاب ارائه کردند +تصاویر

انتهای پیام/

آموزش نحوه رانندگی در پیست فرمول یک توسط ولادیمیر پوتین به رئیس جمهور مصر +فیلم

برچسب‌ها:

نظر شما