شناسهٔ خبر: 28846512 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رئیس اتاق بازرگانی تبریز عنوان کرد:

استاندارد، اعتماد مردم را نسبت به کالاهای تولیدی در داخل کشور افزایش می دهد

نصر: رئیس اتاق بازرگانی تبری گفت: برنامه و آئین نامه استاندارد این نیست که همه ما فقط آرم استاندارد را بر روی محصولات خود درج و نصب کنیم و به آن افتخار کنیم بلکه این آئین نامه برای همه ما یک برنامه بسیار ارزشمند و هرمت بزرگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، "صمد حسن زاده" قبل از ظهر امروز در همایش روز جهانی استاندارد ضمن تبریک روز جهانی استاندارد به تمامی زحمت کشانی که همیشه به دلیل ارتقاء جایگاه نام ایران و آذربایجانی تلاش می کنند، اظهار کرد: این تلاش ها باعث شده است که امروز شاهد تجلیل از 30 واحد نمونه و برگزیده کیفی استاندارد استانمان باشیم.

وی افزود: تمامی واحدهایی که امروز در شرایط سخت توانسته اند با حفظ جایگاه خود، منجر به ایجاد اشتغال شوند و اقتصاد منطقه و کشور را شکوفا کنند لایق تجلیل و قدردانی هستند.اگر امروز از 30 واحد به عنوان واحدهای نمونه استانی تجلیل می شود، نباید فراموش کرد که این واحدها به عنوان نمایندگان تمامی واحدها بر حسب ارزیابی های استاندارد ملی هستند که امروز نیز معرفی می شوند.

حسن زاده با بیان اینکه به ایرانی و آذربایجانی بودنم افتخار می کنم، تصریح کرد: و به همه افرادی که همیشه با تلاش های ارزشمند خودشان توانسته اند نام آذربایجان را در تمامی جایگاه ها معرفی کنند.

وی ادامه داد: برنامه و آئین نامه استاندارد این نیست که همه ما فقط آرم استاندارد را بر روی محصولات خود درج و نصب کنیم و به آن افتخار کنیم بلکه این آئین نامه برای همه ما یک برنامه بسیار ارزشمند و هرمت بزرگی است. استاندارد یک معقوله ای است که اعتماد ملی را برای تمامی مسائل اجتماعی فراهم می کند.

وی تصریح کرد: استاندارد مسائلی است که شفاف سازی در تمامی محصولات را اعلام می کند. استاندارد مسائلی است که اعتماد مردم را نسبت به کالاهای تولیدی در داخل کشور افزایش می دهد. امروز باوجود مشکلاتی که در اقتصاد کشور حاکم است، اجازه نداریم محصولاتی را که از استاندارد کافی برخوردار نیستند را تولید و وارد عرصه بازار کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز اذعان کرد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار سال را مبنی بر معرفی کالای ایرانی نام نهاده اند، امروز باید همه واحدهای تولیدی شرایطی فراهم آورند تا نیازهای ملت را در حد بسیار عالی فراهم سازند ما باید اصالت و تعهدی که در مقابل ملت داریم را تحقق بخشیم.

حسن زاده ابراز کرد: تلاش های ارزشمندی که سازمان ملی استاندارد و استاندارد آذربایجان شرقی در این راستا انجام می دهند را نباید نادیده گرفت اما امروز همه ما رعایت تمامی حقوق مصرف کننده را باور داریم چرا که این امر در آموزه های دینی نیز سفارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما امروز نیازمند توجه و نیز دقت بیشتر در رابطه با خدمات متناسب شهری و شهروندی هستیم، گفت: امروز صنعت گردشگری و ارتباط ایران با سایر کشورها شرایطی را فراهم آورده است یکی از اهمیت های بسیار بزرگی برای اقتصاد کشور ما نیاز دارد تمام مسائلی که مربوط به رفاه اجتماعی و معرفی ایرانی با دنیا است را تطبیق دهیم.

حسن زاده در پایان اظهار کرد: در بعضی از فرودگاه ها، بیمارستان ها، سازمان ها و جاهایی که برای عموم مردم نیاز به خدمات رسانی است دچار کمبودهایی هستیم و برخی اوقات افرادی که دچار معلولیت هستند نیاز به کمک ما مسئولین دارند و چشم به راه خدمات متناسب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما