شناسهٔ خبر: 28846194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بکارگیری توان نیروی انتظامی برای امنیت زائران اربعین

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: نیروی انتظامی برای تسهیل در روند تردد و امنیت زائران در همایش اربعین حسینی تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محسن فتحی زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا امروز  در مرز بین المللی شلمچه گفت: اربعین حسینی از جمله بزرگترین عملیات ‌های خدمات ‌رسانی نیروی انتظامی به زائران است که از نظر کمی و کیفی تاثیر به سزایی در داخل و خارج از کشور دارد.

وی امنیت زائران اربعین حسینی را خط قرمز نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی مانند سال های گذشته شرایط را برای تسهیل در روند تردد و امنیت زائران در بزرگترین همایش شیعیان فراهم کرده است و تا آخرین روز این خدمات رسانی را با تمام توان انجام خواهد داد.

فرماندار قرارگاه اربعین ناجا گفت: با توجه به شرایط خاص امسال و با استفاده از تجربه سال های گذشته تمهیدات لازم برای برقراری امنیت در مرزها را در نظر گرفتیم و نیروهای تقویتی را در این راستا پیش بینی کردیم.

سردار فتحی زاده ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای زائران اندیشیده شده تا ضمن پذیرایی از آنان در مواکب به آسانی از مرزها عبور کنند.

وی افزود: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده زمینه برای حضور چشمگیر زائران در این راهپیمایی بزرگ فراهم شود.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا توصیه کرد زائران روادید خود را از مراکز رسمی دریافت کنند. در سطح کشور چند باند صادر کننده ویزای جعلی توسط نیروی انتظامی متلاشی شد.

سردار فتحی زاده گفت: اگر مصادیقی در زمینه سو استفاده و صادر کردن ویزای جعلی به نیروی انتظامی گزارش شود تا حصول نتیجه کامل دنبال و با این افراد برخود قاطع می شود.

وی صدور ویزا در مرزها را تکذیب کرد و افزود: در نقاط صفر مرزی امکان صدور ویزا و گذرنامه وجود ندارد و زائران اربعین باید با در دست داشتن ویزا به مرز مراجعه کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: طرح های ترافیکی مانند سال های گذشته تقویت شده و در حال اجراست و بنا بر تصمیم شورای تامین کشور، در صورت افزایش بار ترافیکی تردد کامیون ها در مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی محدود می شود.

انتهای پیام/ د

برقراری امنیت کامل برای تردد زوار اربعین

نظر شما