شناسهٔ خبر: 28845998 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

سپاه پاسداران: رابطه با غرب مشکلی را حل نخواهد کرد

صاحب‌خبر -
خرداد: معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:می توانیم با تولید ملی مشکلات را برطرف کنیم و تا زمانی که به دنبال روابط با غرب باشیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. 

بخ گزارش خرداد به نقل از مهر، سردار محمدرضا نقدی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف در مشهد اظهارکرد: امروز در حالی به ۴۰ سالگی انقلاب رسیده ایم که پیشرفت های زیادی داشته ایم و دشمنان ما از جمله آمریکا روز به روز ضعیف تر می شوند.

وی افزود: کار به جایی رسیده که تمام سران دنیا در سازمان ملل به سخنان رئیس جمهور آمریکا می خندند اما وقتی مسئولان ما در مجامع جهانی حضور می یابند و سخنرانی می کنند حتی دشمنان کشور نیز به احترام ایران بلند می شوند. 

معاون فرهنگی سپاه پاسداران تصریح کرد:مشکل امروز کشور ساده‌ترین مشکلی است که در انقلاب داشته‌ایم و می توانیم با تولید ملی این مشکل را نیز برطرف کنیم و تا زمانی که به دنبال روابط با غرب باشیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. 

نقدی در ادامه به شکست های آمریکا طی سال های گذشته در کشور های مختلف اشاره و تصریح کرد: داعش با کمک آمریکایی ها توانستند ۹۰ درصد سوریه را اشغال کنند اما این کشور از دست تروریست ها آزاد شد و سعی کردند کردستان عراق را جایگزین کنند که در این توطئه نیز شکست خوردند. 

وی تاکید کرد: آمریکایی ها در فتنه ۸۸ نیز با تمام توان به میدان آمدند و در روز اول رئیس جمهور آمریکا از این حرکت حمایت کرد و  شورای همکاری خلیج فارس را نیز تحریک کردند تا یک جبهه عربی واحد علیه ایران راه بیندازند اما کار به جایی نبردند. 

 معاون فرهنگی سپاه پاسداران  گفت: طی سال های گذشته نیز دشمنان ایران هر بار عملیات ضدایرانی انجام دادند با پاسخ قاطع کشور مواجه شده و موشک ایران روی سرشان فرودآمده است.

نقدی در بخش دیگر ی از سخنان خود به ارائه دست آوردهای  انقلاب در خدمت رسانی به روستاها پرداخت و گفت: خانه های روستایی در رژیم گذشته  باچوب و سنگ ساخته شده بود و سوخت خانه ها نیز هیزم و فضولات حیوانی بود اما امروز ۷۴ درصد روستاها گازرسانی شده و تقریبا همه روستاهای بیش از ۱۰ خانوار دارای گاز و برق و آب هستند.

نظر شما