شناسهٔ خبر: 28845764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید:

ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا نوعی خدمت به خانواده‌های شهداست

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا نوعی خدمت به خانواده ها و والدین مکرم شهداست چرا که محفل و خلوتگاه این بزرگوارن با فرزندان‌شان همین مکان مقدس است که تبدیل به مراکز فرهنگی شده است و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا نوعی خدمت به خانواده ها و والدین مکرم شهداستبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «مهدی ایزدی» معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای باسمنج شهر تبریز اظهار داشت: استشمام عطر شهدا در فضای معنوی گلزارها، معنویتی همچون زیارت قبور ائمه را دارد.

وی تأکید کرد: ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا در سراسر کشور موجب ترغیب جوانان به شناخت ارزش های معنوی و اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و راه را برای ثبات قدم در این مسیر هموار می سازد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از روند ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای والامقام، عملکرد استان آذربایجان شرقی را عالی ارزیابی کرد و گفت: این کار، نوعی خدمت به خانواده ها و والدین مکرم شهداست چرا که محفل و خلوتگاه این بزرگوارن با فرزندان شان همین مکان مقدس است که تبدیل به مراکز فرهنگی شده است و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

همچنین ایزدی به اتفاق هیئت همراه با حضور بر مزار همکار متوفی بنیاد «بلال صولتی» و قرائت فاتحه خاطر نشان کرد: همکاران شاغل در بنیاد با الهام از شهدا و در پیروی از امام راحل (ره) تا آخرین نفس در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت کوشا بوده و هستند.

یادآوری می شود، گلزار شهدای باسمنج شهر تبریز با 26 مزار مطهر در اسفند 1395 با اعتبار 630 میلیون تومان ساماندهی و به بهره برداری رسیده و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی در جوار شهدا برگزار می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما