شناسهٔ خبر: 28845542 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الکساندر کوکورین و مامائف رسما به "ضرب و شتم" و "اوباش گری" متهم شدند

روزبه جاریانی

دو فوتبالیست سرشناس 10 روز قبل به علت اتهام به انجام جرم های رده بالا توسط پلیس دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دقیقا 10 روز پیش بود که خبری عجیب رسانه های روسیه را در شوک فرو برد. خبر چندین درگیری عجیب و سخت از دو بازیکن سرشناس فوتبال روسیه به نام های الکساندر کوکورین و مامائف ورزش روسیه را بار دیگر در شوک فرو برد.

به نقل از TASS، این ماجرا بسیار عجیب آغاز شده است و ادامه پیدا کرده است. پیش از این در طرفداری به این موضوع پرداخته شده بود. حال اما پلیس روسیه نیز به صورت رسمی آن ها را متهم کرده است. اتهام آن ها دو و دو فرد دیگر حاضر در این اتفاقات به ترتیب نزاع و هولیگانسیم یا همان اوباش گری است. چیزی که با این دو اتهام پیش روی این دو بازیکن سرشناس است 7 سال زندانی شدن است. هر چند به دستور دادگاه این دو بازیکن به مدت 2 ماه تا تاریخ 8 دسامبر تا زمان برگزاری دادگاه و صدور رای نهایی بازداشت هستند.

کوکورین و مامائف

در شرح حادثه از سوی پلیس دو درگیری مهم به چشم می خورد. اولین آن ها در ساعت 8:30 دقیقه صبح رخ داده است. گفته شده است این درگیری پس از خروج آن ها از یک کلاب شبانه بوده است. در این حادثه چند مرد به یک خودرو مرسدس در نزدیکی هتل پکینگ مسکو در مرکز شهر حمله رو می شوند. آن ها به یک در و یک شیشه این ماشین آسیب می رسانند. گفته شده است که این ماشین متعلق به یکی از مجری های مشهور روس، اولگا اوشاکاوا بوده است. 

سپس این گروه که گفته می شود به جز این دو بازیکن، برادر کوکورین و یک فرد دیگر در آن بودند به سمت یک کافه می روند و در آنجا با یکی از مسئولین کشوری درگیر می شوند. مسئول یکی از مدیران وزرات بازرگانی روسیه بوده است. دنیس پک. این گروه او را با صندلی و مشت مورد ضرب و شتم قرار می دهند. حال آن ها رسما با این دو اتهام روبرو شده اند. وکیل آن ها اما می گوید که این اوباش گری نبوده است و فقط لفظ درگیری و ضرب و شتم صادق است. این پرونده همچنان باز و در جریان است و وکیل آن ها قرار است به این اتهامات اعتراض کند.

نظر شما