شناسهٔ خبر: 28844873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

آخرین اخبار از تعقیب قاتلان محیطبان پارک ملی گلستان

صاحب‌خبر -

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان با اعلام اینکه به‌زودی همه شکارچیان فراری در پارک ملی گلستان دستگیر می‌شوند، گفت: تا زمان دستگیری و صدور رأی برای مجرمان، این پرونده به‌صورت ویژه در دادگستری گلستان و خراسان شمالی دنبال می‌شود.

به گزارش تسنیم، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: با توجه به این‌که درگیری و شهادت محیط‌بان گلستانی در حوزه جغرافیایی خراسان شمالی روی داده است، رسیدگی به پرونده نیز در خراسان شمالی انجام می‌شود و در تماس‌های تلفنی پیگیر روند پرونده هستیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تعامل خوبی بین 2 دستگاه قضایی و انتظامی استان گلستان و خراسان شمالی روی این پرونده وجود دارد و ان‌شاء‌الله به‌زودی همه شکارچیان فراری دستگیر می‌شوند.

هاشمیان افزود: در درگیری صبح دیروز شکارچیان غیرمجاز با 4 محیط‌بان گلستانی، یک نفر به‌شهادت رسید و 3 محیط‌بان دیگر زخمی شدند.

به‌گفته وی، شکارچیان 8 نفر بودند که تا کنون 4 نفرشان دستگیر شده‌اند و به‌زودی بقیه نیز دستگیر و روانه زندان خواهند شد.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان تأکید کرد: تا زمان دستگیری و صدور رأی برای مجرمان، این پرونده به‌صورت ویژه در دادگستری گلستان و خراسان شمالی دنبال می‌شود.

هاشمیان گفت: اجازه نمی‌دهیم چنین افرادی با بی‌پروایی به جان کسانی که حافظ محیط زیست و منابع طبیعی استان هستند تعرض و آزادانه رفت‌وآمد کنند.

نظر شما