شناسهٔ خبر: 28844646 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس:

خاندان آل سعود در آینده ای نزدیک سقوط خواهد کرد

حجت الاسلام شیرازی گفت: در آینده نه چندان دور آل سعود سقوط خواهد کرد و مردم یمن و بحرین پیروز خواهند شد. این وعده الهی است و ما به مردم ایران، انقلاب اسلامی، لبنان و جبهه مقاومت باور داریم.

صاحب‌خبر -

خاندان آل سعود در آینده ای نزدیک سقوط خواهد کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم بزرگداشت «آمنه سلامه» مادر شهیدان عماد، فواد و جهاد و مادر بزرگ جهاد مغنیه امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک محلاتی با حضور جمعی از خانواده شهدا و آحاد مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه نیز ضمن حضور در مراسم گرامی داشت «ام المقاومه» دقایقی پبرامون فضائل اخلاقی این مادر شهید به سخنرانی پرداخت و گفت: در کمال انسانی مرد و زن بودن مطرح نیست، هم زن و هم مرد می توانند ویژگی های مثبت پیامبر(ص)، امیرالمومنین(ع) و اولیای الهی را در زندگی به دست آورند.

وی با اشاره به اینکه مادر شهیدان مغنیه دارای خصایصی بود که برگرفته از سبک زندگی اولیای الهی بود، بیان داشت: در احادیث آمده است چه مرد و چه زن می توانند با مال و جان خود در مسیر خدا و برای رضای الهی گام بردارند. اینکه جان مقدم است یا مال، اسلام می گوید جان مقدم است. اینکه جان مهمتر است یا حفظ اعتقاد شخصی باز هم جان مهمتر است.

شیرازی اظهار داشت: رعایت این مساله را در زندگی اولیای الهی، در زندگی امیرالمومنین و امام حسین(ع) شاهدیم، این بزرگواران برای حفظ دین در جامعه جان خود را فدا کردند. امام علی(ع) فرمودند اگر دین با جان من حفظ میشود حاضرم قطعه، قطعه شوم اما دین بماند و این اندیشه علوی است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس مادر عماد مغنیه را از شاگردان مکتب حضرت زهرا (س) بر شمرد و و افزود: او حاضر شد فرزندان خود را فدایی دین کند و از همه هستی و دارایی خود گذشت تا دین خدا در جامعه حفظ شود و اسلام در لبنان، ایران و جبهه مقاومت پر رنگ شود.

وی بیان کرد: این بانوی محترم اینطور فکر و زندگی کرد که در مقابل دینداری اسلامی فرزندان من ناقابل هستند و باید فدای دین شوند و زندگی خودم هم باید صرف حفظ و نگهداری اسلام ناب محمدی(ص) در جهان شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس ادامه داد: اجر مادر حزب الله که چهار فرزند خود را در راه اسلام داده از اجر شهدا کمتر نیست و دشمن از چنین مادرانی وحشت دارد، مادری که شیر مردی چون عماد معنیه را تربیت کند و وقتی خبر شهادتش را می آورند خم به ابرو نمی آورد و زندگی خود را به طور کامل وقف اسلام می کند.

وی افزود: مادر حزب الله در خانه ای بسیار کوچک در لبنان زندگی کرد ولی در واقع روحی بزرگ در خانه ای کوچک بود. اگر این بانو در مسیر خدا حرکت نمی کرد دشمن از او واهمه ای نداشت، امثال این بانو؛ شیرزنانی بودند که تمام هستی خود را در راه اسلام دادند.

شیرازی تصریح کرد: اگر دشمنان اسلام توانستند در طول تاریخ فریاد یا حسین (ع) جامعه اسلامی و یاد و خاطره شهدای کربلا را خاموش کنند، می توانند فریاد لبنان، ایران و جبهه مقاومت را هم خاموش کنند. دشمنان بدانند پایان این سیری که از عصر عاشورا آغاز شد و تا امروز ادامه دارد سقوط رژیم غاصب اسرائیل و جهان استکبار را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر یک روزی گفته می شد تروریست ها در عراق و سوریه شکست خواهند خورد، عراق و دولت آن در کنار ایران خواهند بود کسی باور نمیکرد، ادامه داد: اما امروز انقلاب، جبهه مقاومت و حزب الله لبنان بیش از پیش سربلند است و این یعنی اراده الهی بر این است که کسانی که با خدا پیمان بستند شکستی نخواهند داشت.

شیرازی بیان کرد: دشمنان تصور میکردند که اربعین امسال مردم به دلیل مشکلات اقتصادی به سمت کربلا نخواهند رفت ولی به فصل الهی شاهد خواهیم بود که پرشورتر از گذشته این مراسم شکل خواهد گرفت.

وی بیان داشت: در آینده نه چندان دور یمن و مردم بحرین پیروز خواهند شد و خاندان آل سعود سقوط خواهند کرد و این وعده الهی است و ما به مردم ایران، انقلاب اسلامی، لبنان و جبهه مقاومت باور داریم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس گفت: از آغاز انقلاب تا به امروز، ملت ایران فراز و نشیب های متعددی را تجربه کرده و در مقاطع مختلف دشمن تصور میکرد که ملت با مشکلات اقتصادی تسلیم خواهد شد اما بدانند که چهل سال است که مقاومت کردند؛ چرا که الگوی آنها خاندان اهل بیت هستند که شلاق خوردند و در اسارت ظاهری دشمن تسلیم نشدند و خطبه های قوی و محکمی ایراد کردند، اینها الگوی جامعه ما هستند.

شیرازی اظهار داشت: الگوی جامعه اسلامی افرادی مثل مادر شهید مغنیه است، بنابراین دشمنان تصور نکنند که با یک تهدید این ملت عقب میکشد و تسلیم می شود. به اعتقاد من تا یک بسیجی، تا یک سرباز مقاومت زنده است اجازه نخواهند داد که جهان اسکتبار و آمریکا به اهداف شوم خود برسند.

وی در پایان گفت: ما پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون خود پایبند به عهد خود هستیم و از رهبری و انقلاب اسلامی دفاع میکنیم و انشالله پیروزی اسلام را در جهان خواهیم دید.

انتهای پیام/

 

نظر شما