شناسهٔ خبر: 28844640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حفظ صدر جدولی پدیده ارزشمند بود

یحیی گلمحمدی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فولاد در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: ضمن تشکر از هواداران تیم باید متذکر شوم این تیم متعلق به

صاحب‌خبر - یحیی گلمحمدی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تیم فولاد در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: ضمن تشکر از هواداران تیم باید متذکر شوم این تیم متعلق به مردم مشهد است و هر کاری که برای این تیم شود به نفع مردم این شهر است.
وی بر لزوم توجه مسئولان به احساسات مردم علاقه مند به این تیم تاکید کرد و اظهار داشت: با تامین پول بدهی این تیم توسط استاندار خراسان رضوی، خطر از بیخ گوش تیم گذشت و مجموعه پدیده شاندیز نیز امروز قول مساعدت داد.
وی در باره میزبانی پدیده در قرعه کشی های جام حذفی گفت: ظاهرا در قرعه جام حذفی شانس با ما یار نیست و در دور بعدی جام احتمال برخورد ما با تیم پرسپولیس وجود دارد با این حال این میدان کسب تجربه است و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
گلمحمدی در باره گرفتن اخطار توسط بازیکنان تیمش افزود: شرایط روحی و روانی بازیکنان قبل از مسابقه برخی مشکلات را در این خصوص پیش می آورد، شاید اگر تیم دیگری جای پدیده بود این اخطارها بیشتر بود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد نیز در این نشست گفت: در فوتبال زمانی که تیم مقابل بتواند از موقعیتهای خود استفاده کند و مدافع ناتوان باشد شرایط گل زنی و برتری برای تیم استفاده کننده از موقعیتها خلق می شود.
ایلی استان افزود: مسئولیت تیم را در زمان بدی به عهده گرفتم به ویژه اینکه طی 2 هفته متحمل 2 باخت از بهترین تیم لیگ برتر فوتبال کشور شدیم.
وی اظهار داشت: اگر می توانستیم از موقعیت گل خود در نیمه اول بهره ببریم شاید نتیجه دیگری رقم می خورد.
وی با اشاره به مصدومیتها و فقدان برخی بازیکنان اصلی تیم فولاد در بازی امروز گفت: با نبود بازیکنان اصلی از بازیکنان جوان در مقابل پدیده استفاده کردیم و امیدوارم در بازی بعد که یک شهرآورد جنوبی است بتوانیم به برد دست پیدا کنیم.
با کسب سه امتیاز امروز توسط تیم پدیده، این تیم جایگاه صدر جدولی خود در لیگ برتر فوتبال کشور را تثبیت کرد.
پیش از آغاز بازی های هفته نهم، تیم پدیده با پنج برد، 2مساوی و یک باخت و کسب 17 امتیاز بالاتر از سپاهان و پرسپولیس 16 امتیازی در جایگاه نخست قرار داشت.
تیم فولاد نیز باهشت بازی و کسب 9 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است.
3221 / 6053
انتهای پیام

نظر شما