شناسهٔ خبر: 28844503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

جام حذفی فوتبال؛ پرسپولیس با پیروزی مقابل نود حریف سپیدرود شد

پرسپولیس با برتری مقابل نود به سپیدرود رسید

صاحب‌خبر -

 تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر مقابل نود ارومیه راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد و باید در این مرحله به مصاف سپیدرود رشت برود.
پرسپولیس با پیروزی مقابل نود حریف سپیدرود شد
 دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و نود ارومیه از چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 18 امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و در نهایت پرسپولیس توانست با نتیجه یه بر صفر حریف لیگ یکی خود را از پیش رو بردارد.
برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، آدام همتی، شایان مصلح، علی علیپور و گادوین منشا را روانه میدان کرد.
پرسپولیس که باید یک آبان ماه دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل السد برگزار کند در نیمه نخست مقابل نود بسیار با احتیاط کار کرد و نتوانست موقعیت های خطرناک زیادی را ایجاد کند.
نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم پرسپولیسی ها کمی هجومی تر عمل کردند و در نهایت توانستند در دقیقه 59 روی شوت زیبای محمد انصاری به تک گل خود برسند.
پرسپولیس در دور بعد مسابقات جام حذفی فوتبال باید به مصاف سپیدرود رشت برود.
حدود سه هزار هوادار پرسپولیسی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند و شاگردان برانکو در این دیدار به دلیل فوت مادر بشار رسن پارچه مشکی رنگی را روی بازوی خود بسته بودند.
علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که در فهرست سرخپوشان برای این بازی قرار نداشت در کنار حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه از جایگاه ویژه نظاره گر این مسابقه بود.
این بازی به علت درگذشت بهرام شفیع گوینده با تجربه سینما و تلویزیون و رییس فدراسیون هاکی با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
کمال کامیابی نیا که از ناحیه کتف مصدوم شد به وسیله آمبولانس راهی بیمارستان شد و به نظر می رسد او کار دشواری برای رسیدن به دیدار مقابل السد خواهد داشت.
هواداران پرسپولیس که از مصدومیت کامیابی نیا ناراحت بودند شعارهایی علیه تیم نود ارومیه سر دادند.

محسن ربیع خواه که فصل گذشته رباط صلیبی پاره کرد بوده بعد از بیش از 6 ماه دوری از میادین در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت./ ایرنا

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما