شناسهٔ خبر: 28844490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش هم افزایی داوران فوتسال غرب کشور

سومین همایش دانش افزایی داوران ملی فوتسال غرب کشور در کبودراهنگ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، دراین همایش که با حضور 75 داور ملی و بین المللی غرب کشور برگزار شده بود مسئول فوتسال کنفدراسیون آسیا و نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص جایگاه داوری و استعدادهای داوران کشور در قضاوت مسابقات ملی و جهانی گفت : خوشبختانه وضعیت ما در بحث قضاوت و داوری مسابقات مطلوب است به نحوی که امروز داوران زن در مسابقات های المپیک و آسیایی و داوران مرد در مسابقات جهانی فوتبال و سایر ورزش ها قضاوت می کنند.

آقای کفاشیان همچنین در خصوص پتانسیل های فوتبال دراستان همدان بعد از حذف لیگ برترازاین استان افزود : با از دست دادن لیگ برتردراستان همدان ، توجه بیشتری باید در این بخش شود .

او تصریح کرد : در فوتسال همدان توانمندیهای بسیارخوبی داریم به حدی که امروز تیم های این استان هم اکنون در لیگ ها شرکت می کنند که باید در راستای حمایت هر چه بیشتر از این تیم ها حامیان را دعوت به همکاری و حمایت کنیم تا تیم همدان رشد بیشتری داشته باشد.

معاون توسه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم با اشاره به اهداف این همایش برای آشنایی داوران با آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی فوتبال و جایگاه استان در قضاوت مسابقات ورزشی گفت : خوشبختانه ما در استان داوران خوبی داریم که امسال نیز دو داور از استان همدان مسابقات آسیایی جاکارتا را قضاوت کردند .

در پایان این همایش یک روزه از 18 داور مسابقات ملی و بین المللی و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال با اهدای هدایایی تجلیل شد .

mp4
<div id="video-display-embed-code_2743276" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2256561/2743276?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما