شناسهٔ خبر: 28844480 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر ارتباطات: زائران اربعین از سیم کارت عراقی استفاده کنند

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات به زائران اربعین حسینی (ع) توصیه کرد که در مسیر پیاده روی اربعین به دلیل مقرون به صرفه بودن از سیم کارت های عراقی استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «محمد جواد آذری جهرمی» امروز در یکی از صفحه های اجتماعی خود با اشاره به انجام مذاکرات سیاسی گسترده با هیات اتصالات و وزارت ارتباطات عراق برای تسهیل ارتباطات زائران، نوشت: بر این اساس قیمت ارتباطات بین ایران و عراق و برعکس کاهش یافت. نرخ مکالمه صادره ایران به عراق از دقیقه ای سه هزار تومان به دقیقه ای 900 تومان برای ایام اربعین کاهش یافت.
وی در صفحه اینستاگرام خود افزود: در 10 نقطه از مسیر نجف به کربلا با همکاری شرکت‌های اینترنتی عراق وای فای رایگان برای زائران فراهم است.
آذری جهرمی همچنین با بیان این که صحن حضرت زهرا (س) نیز در 2 روز آینده به وای فای مجهز خواهد شد، ادامه داد: ظرفیت ارتباطات ایران و عراق به 2 برابر گذشته ارتقاء یافت.
وی گفت: با افزایش نرخ ارز، استفاده از خدمات رومینگ وب ویژه رومینگ دیتا بسیار گران خواهد بود بنابراین توصیه می کنم زائران از سیم کارت های عراقی استفاده کنند.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: تماس از ایران به عراق مقرون به صرفه تر است و در ساعت های پیک که از ساعت های غروب آغاز و تا یک بامداد ادامه می یابد، از تماس های غیر ضروری خودداری کنید.
اقتصام**2078**9132

نظر شما