شناسهٔ خبر: 28844445 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نمره انقلاب اسلامي در آزادي بالاترين نمره است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: رسالت انقلاب اسلامي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است و در اين موارد بالاترين نمره را دارد.

سردار محمدرضا نقدي عصر پنجشنبه در نشست سراسري هياتهاي انديشه‌ ورز بسيج اصناف، بازاريان و فعالان اقتصادي کشور در مشهد افزود: ايران اسلامي مستقل ترين و آزادترين کشور دنياست بطوريکه برخي روزنامه ها با پول بيت المال عليه انقلاب مطلب مي نويسند.
وي با بيان اينکه نظام اسلامي مردم سالار است اظهار داشت: اوايل انقلاب به امام خميني (ره) مي گفتند ولايت فقيه ديکتاتوري است و ايشان فرمودند ولايت فقيه ضد ديکتاتوري است و امروز ثمره اين امر مهم را مي بينيم.
وي گفت: نظام ولايت فقيه به انسانها عزت و کرامت مي دهد و مردم سالارترين نظام است اما آمريکا، انگليس و فرانسه 2 حزب دارند که خارج از اين 2 حزب کسي به قدرت نمي رسد.
سردار نقدي با بيان اينکه سال هاي 76 و 88 عده اي خواستند راي مردم را باطل کنند افزود: اما ولي فقيه مثل کوه پشت راي مردم ايستاد و نگذاشت حق مردم ضايع شود، اينها نشانگر عظمت ولايت فقيه و مردم سالاري ديني است.
وي اظهار داشت: نظام مبتني بر ولايت فقيه يک مدل حکومتي است که بعد از ائمه (ع) در تاريخ سابقه نداشته است.
معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: انقلاب اختيار همه چيز را دست مردم داده و مردم خودشان رهبر، رئيس جمهوري و نماينده مجلس انتخاب مي کنند لذا اگر مشکلي وجود دارد به گردن انقلاب نيست بلکه به خاطر انتخاب مردم است.
وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي، استقلال کشور را زير شديدترين فشارها سالم نگه داشته است گفت: در انقلاب اسلامي حتي شکم پرستان نيز منتفع شده اند بطوريکه پيش از انقلاب، مصرف کالري مردم هزار و 700 کيلو کالري بود که اين رقم اکنون به سه هزار و 100 کيلو کالري رسيده است.
وي افزود: خانه هاي روستايي در زمان شاه از گل، چوب و سنگ ساخته شده بود و سوخت خانه ها نيز هيزم و فضولات حيواني بود اما امروز 74 درصد روستاها گازرساني شده است و همه روستاهاي بيش از 10 خانوار گاز رساني و برق رساني شده و بيش از 90 درصد روستاها آب لوله کشي دارند.
سردار نقدي اظهار داشت: نصف شهرها در زمان شاه برق و آسفالت داشت و اطراف تهران حلبي آباد بود در حالي که 6 ميليون بشکه نفت صادر مي کرديم و جمعيت کشور يک سوم و فروش نفت چهار برابر امروز بود اما چون پول به مردم نمي رسيد و خرج تفريح دربار و مصالح آمريکا مي شد، مردم گرسنه و بدبخت بودند.
وي گفت: در اين شرايط حساس است که بايد 40 سالگي انقلاب را جشن بگيريم و پيام الهام بخش انقلاب را به دنيا صادر کنيم.
نشست سراسري هياتهاي انديشه ‌ورز بازاريان و فعالان اقتصادي کشور با حضور 240 نفر از مسئولان هياتهاي انديشه ‌ورز بسيج و روساي مجمع بسيج و سازمان اصناف کشور تا عصر فردا در مشهد ادامه دارد.
7507 / 6053
انتهاي پيام /*

نظر شما