شناسهٔ خبر: 28843669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به دنبال کسب نتایج خوب و آبرومندانه در نیم فصل اول هستیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:با برنامه‌ریزی باشگاه به دنبال کسب نتایج خوب و آبرومندانه در نیم فصل اول هستیم تا شرایطمان برای نیم فصل دوم خوب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو هفته قبل با این تیم بازی کردیم و دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند.

وی ادامه داد: شرایط بازی در لیگ با جام حذفی متفاوت است، این تیم برای ما بسیار مهم است و البته سپاهان نیاز به برد دارد تا بالای جدول باشد.

سرمربی تیم نساجی مازندران، تصریح کرد: تیم سپاهان در خط حمله دقیق و خطرناک است و قدرت گلزنی خوبی دارد، شرایط ما بهتر از قبل شده است و با توجه به داشته‌هایمان و بازیکنان باتجربه که اول فصل جذب کردیم، فوتبال مدنظر خودمان را بازی می‌کنیم و با یک بازی خوب و نتیجه خوب، اصفهان را ترک کنیم.

وی در خصوص هدف‌گذاری این تیم گفت: با توجه به این که تیم ما شخصی است و مالکان هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند، توانایی جذب بازیکن میلیاردی نداشتیم، اما بازیکنان مدنظر خودمان را جذب کردیم، برای اولین سال حضور در لیگ برتر آن هم بعد از 24 سال، با برنامه‌ریزی باشگاه به دنبال کسب نتایج خوب و آبرومندانه در نیم فصل اول هستیم تا شرایطمان برای نیم فصل دوم خوب باشد.

نکونام تصریح کرد: برای نیم فصل دوم بازیکن جذب می‌کنیم و امیدواریم شرایط بهبود پیدا کند، قصد ما این است سال اول، تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در سال‌های بعدی به دنبال کسب سهمیه و مقام باشیم.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم تیم خود، بیان داشت: تمام بازیکنان در بازی فردا حضور دارند و فقط شاهین مجیدی را دو روز قبل از دست دادیم، شرایط همه بازیکنان خوب است و کل تیم را در اختیار داریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به چمن ورزشگاه نقش‌جهان، افزود: برای ما که در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و چمن‌های طبیعی دیگر را دیده‌ایم، چمن نقش‌جهان خوب است، البته اطلاعات و آگاهی را با دیدن فیلم بازی‌های سپاهان، به بازیکنانم دادم و گفتم هنگام گرم کردن، شرایط چمن را ارزیابی کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته برخی بازیکنان تعادل ندارد یا سُر می‌خورند، حیف است این استادیوم خوب و شیک، این چمن را داشته باشد و امید است کیفیت چمن بهبود پیدا کند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران

نظر شما