شناسهٔ خبر: 28843251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ماجرای ورزشگاهی که با نواقص افتتاح شد و سقفش در زلزله ریخت!

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به موضوع ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج وارد شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سید محمد تقی علوی در جمع خبرنگاران افزود: ۱۷ مرداد ماه جلسه‌ای با مدیرعامل و مسئولان شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج داشته‌ام و طی صورتجلسه‌ای قرار شد که اول مهر این ورزشگاه تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان شود.

 

وی اظهارکرد: در زمان وزیر گذشته و مدیرکل گذشته، ورزشگاه ۱۵هزار نفری یاسوج برای مدتی افتتاح شد که در صورتی که مدیرکل بودم این ورزشگاه دارای نواقص را افتتاح نمی‌کردم. همان موقع باید سوال می شد که چرا به این شکل و نحوه افتتاح می شود، این ورزشگاه تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشد و ساختمان ابنیه همچنان در ید پیمانکار بوده است.

 

علوی تصریح کرد: حدود ۲۰تا ۲۵ روز است که پیمانکار ابنیه در حال تکمیل نواقصات ساختمانی از جمله سونا، جکوزی، اتاق هاست؛ متاسفانه به علت زلزله اردیبهشت، خیلی از سقف های کاذب این ورزشگاه به دلیل رعایت نکردن اصول ریزش کرد.

 

وی ادامه داد: جایگاه وی آی پی ورزشگاه نیز رفع نواقص می‌شودو همچنین شیرآلات نصب شده و فضای داخلی ورزشگاه که متروک شده بود نیز در حال رفع نواقص هستند و چند روز آینده انجام می‌شود. در کنار این مسایل، مشکل پروژکتورهای ورزشگاه را داشتیم که از روز سه شنبه، ۲۴ مهر ماه اکیپی در یاسوج مستقر شدند و در حال رفع ایرادات هستند. دنبال دستگاه هواساز هستیم که قرار است شرکتی دیگر آن را نصب کند.

 

علوی بیان کرد: این ورزشگاه دارای امتیازات انشعابات است اما بدهی هایی دارد که در حال پیگیری برای رفع این مشکل نیز هستیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده بعنوان مدیرکل ورزش جوانان به دادگاه احضار نشدم و خبری از این مساله ندارم بلکه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان مطرح شد در این زمینه تشکیل پرونده شده و اداره کل ورزش و جوانان مکلف است گزارشی را به وزارت ورزش و جوانان ارائه دهد و پاسخ را دریافت و به دستگاه قضایی ارائه کند.

 

علوی افزود: با ورود مدیران قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع ورزشگاه یاسوج اکنون پیمانکاران ترسیده‌اند و متوجه شده‌اند که علوی، مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان تنها نیست. قرار نیست تاوان اشتباهات دیگران در سالهای گذشته را من به تنهایی پاسخ دهم و در ۲ سال هم نمی‌شود که تمام سالن‌های ورزشی استان را کف‌پوش کرد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما